Samsung tv zwarte balk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ta013
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom bij de Helpmij.

Wat zie je als een gewoon tv kanaal aanzet of een HDMI poort kiest (áls daar tenminste iets op is aangesloten?)

Laatst bewerkt:
Lijkt wel of deze op een vorm van 3D instelling blijft hangen, als het btw een tv is met 3d mogelijkheid.

Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Hallo

Lijkt er op , dat er een stuk van het t.f.t. paneel defekt is ... of dat dit stuk geen sturing krijgt ...

Zal blijken als er een antwoord komt op de vraag gesteld # 2

Peter

Laatst bewerkt:
Geen 3D Tv. En ja als ik op een tv kanaal zit heb ik nog steeds de balk in het midden

Hallo

Altijd jammer dat er ook hier geen typenr / ouderdom vermeld wordt van het betrokken toestel ... (al is het maar voor de volledigheid van de vraag)

Soms worden bepaalde modellen terug geroepen omdat er een constructie fout aanwezig is ... die onder garantie valt ...

Bepaalde modellen zijn gekend om bepaalde specifieke fouten ... ( indertijd Sony met hun trinitron beeldbuizen ... / slechte kontakten , etc ...)

Dergelijke voor u specifiek nuttge info wordt je nu van uitgesloten , wegens te weinig / summiere info .

Veel "topic repliers" zullen niet de moeite doen om (weeral) deze info te vragen ...

Blijf dus bij mijn antwoord van reply #4

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan