[Samsung U600] "Bovenkant" reageert niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hoi

Ik heb een Samsung U600, zo'n slide geval:

samsung_u600_zoom.jpg

Zoals op het plaatje te zien is, zitten op de bovenste helft 5 knoppen in het rondje, 2 knoppen ernaast ('bellen' en 'ophangen'), en 2 touchscreenknoppen hierboven.

Nu is het geval dat de normale (1,2,3,...) knoppen wél werken( op de onderste helft ), maar de hierbovengenoemde knoppen niet. De touchscreenknoppen horen op te lichten, en doen dat ook. Zodra er op gedrukt wordt, gaan ze een seconde uit, en dan weer aan. Dit gebeurt wél. Hij reageert hier echter niet op... Dat wordt een beetje lastig bellen... :confused: :P

De telefoon is bijna een jaar oud, en ik moet nog een jaar met het abonnement. Ik heb er trouwens niet mee zitten gooien ofzo, geen idee hoe dit ineens komt.. :confused:

Wat moet ik hier mee doen?

Alvast bedankt,
Niek

Teruggaan naar de winkel en onder garantie laten opsturen.

Heb zelf vorige week mijn U700 teruggebracht na 364 dagen en opgestuurd ter reparatie.
Ik ging uit van 1 jaar fabrieksgarantie maar de verkoper vertelde mij dat Samsung 2 jaar garantie levert.

Alleen aan te raden wanneer je een extra toestel hebt want je krijgt geen leentoestel (tenzij je een verzekering hebt afgesloten)

Weet je ongeveer hoelang dat duurt? Een extra toestel heb ik zo 1,2,3 niet :p Even rondvragen, misschien dat ik er eentje vind:P

Mij is 2 tot 3 weken vertelt.

Hmm, best lang, aangezien ik elke dag muziek luister, bel en sms met dat ding :p Maar zo heb ik er ook weinig aan:) Zal morgen de winkelier eens even opzoeken;)

In ieder geval bedankt en succes met je u700! :thumb:

Gebruik mijn U700 nu toch niet meer, heb nu een iPhone :D
Toch bedankt en jij succes met je U600 ;)

Laat even weten hoe het afloopt :)

Heb hem gisteren weggebracht naar een servicepunt, kan em vandaag ws al weer ophalen :D Even kijken wat het wordt ;)

Heb de mijne sinds gister weer terug, gecontroleerd en wel + nieuwe display :)

Als je hem vandaag al weer op kan halen hebben ze er vast niet veel mee gedaan :(

Volgens mij verstond ik iets van "flex kapot" ofzo. 10 minuten werk. Was tegen sluitingstijd, dus zou em vandaag ( na een telefoontje van hun) op kunnen halen.

Als hij het maar doet, liever 1 dag dan 2 weken :p;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan