Samsung U600 lengte ringtone instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammadenise

Verenigingslid
Lid geworden
5 nov 2006
Hallo Beste Lezer,

Ooit heb ik de lengte van mijn ringtone verlengd naar 30 seconden. Nu weet ik toch écht niet meer hoe ik dat heb gedaan!! En in de handleiding kan ik er niets van vinden. Weet iemand hoe ik dat heb gedaan? Alvast hartelijk dank voor je antwoord! :thumb:

Nog een extra vraag: de software die op je toestel staat, moet af en toe geupdate worden in de winkel (heb ik gehoord). Kan dat niet zelf?

Vriendelijke groeten,

Denise

Vraag 1 wet ik niet .
Wat betreft het updaten, dat MOET niet en is alleen nodig bij problemen. Als alles goed werkt kan je het gewoon zo laten.

De rinkeltijd verlengen kan inderdaad middels een code, afhankelijk van de provider. Als je je voicemail niet gebruikt kan je die ook laten uitzetten dan is je rinkeltijd automatisch langer. Ik weet alleen hoe het werkt bij T-Mobile en Vodafone.

Wijzigen rinkeltijd bij T-Mobile:
**61*+31624jouw tiencijferige nummer*11*30# en dan ter bevestiging de beltoets indrukken.

Standaard is het 20 seconden.

Wijzigen rinkeltijd bij Vodafone:
De standaard doorschakeltijd naar de voicemail is 15 seconden. Je kunt de doorschakeltijd wijzigen door 1233 te bellen en te kiezen voor de optie: rinkeltijd aanpassen. Je kunt dan zelf het aantal seconden rinkeltijd kiezen. Let op: als je je voicemail uit en weer aan hebt gezet (door 12330 en 12331 te bellen), dan is de rinkeltijd weer standaard 15 seconden.

Hartelijk dank voor je antwoord, ik ga het even uitzoeken!

Vriendelijke groeten,

Denise Witjas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan