samsung U900 kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesje001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Hallo allemaal, ik heb sinds een week een samsung U900 soul. Als ik deze dichtklap (dus niet uitdoe) en ik gebruik hem dan gewoon een tijdje niet meer (bijvoorbeeld 's nachts) dan schakelt hij zichzelf uit en kan ik hem ook niet meer aanzetten door op de aanknop te drukken. Dan moet ik 'm eerst aan de oplader leggen of de batterij eruit halen en er weer indoen, als ik dan op de aanknop druk doet hij het wel weer, maar het is niet ecth handig en het hoort niet.
Alvast bedankt.

ja, daar hep ik over nagedacht, maar dat duurt nogal lang enzo. Ik wil het probleem graag zelf oplossen omdat ik zo op vakantie ga en mijn mobiel dan wil meenemen.

Je zou kunnen kijken of er een nieuwe software/firmware beschikbaar is en anders snel terug sturen je hebt ten slotte niet voor niets garantie.Probleem doet zich vaker voor bij de u900

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb nu ongveer 3 maandjes de samsung u900 vanaf de eerste dag dat ik hem heb en ik doe het klepje dicht valt die uit. Ik ermeer terug na de winkel hebben ze me nieuw software erin gezet. Dus ik ga de telefoon weer in de winkel ophalen kom thuis doe mijn sim kaart erin en hij valt weer uit. Ik word er helemaal gek van dacht dat de nieuwe telefoons van vandaag toch wel beter waren dan die wat oudere maar dat is volgens mij niet het geval..:evil:..
Wie heeft nog dit probleem met de samsung soul? Ik was hartstikke blij met die telefoon maar nu kan ik hem beter op de tafel laten liggen voor decoratie want anders moet ik hem toch maar weer opnieuw aanzetten pincode intoetsen en noem maar op. Maar wat zou er dan met die telefoon aan de hand zijn als het niet aan het software lag??? Weet iemand dat misschien????

Groetjes kelly

Hallo allemaal,

Ik heb nu ongveer 3 maandjes de samsung u900 vanaf de eerste dag dat ik hem heb en ik doe het klepje dicht valt die uit. Ik ermeer terug na de winkel hebben ze me nieuw software erin gezet. Dus ik ga de telefoon weer in de winkel ophalen kom thuis doe mijn sim kaart erin en hij valt weer uit. Ik word er helemaal gek van dacht dat de nieuwe telefoons van vandaag toch wel beter waren dan die wat oudere maar dat is volgens mij niet het geval..:evil:..
Wie heeft nog dit probleem met de samsung soul? Ik was hartstikke blij met die telefoon maar nu kan ik hem beter op de tafel laten liggen voor decoratie want anders moet ik hem toch maar weer opnieuw aanzetten pincode intoetsen en noem maar op. Maar wat zou er dan met die telefoon aan de hand zijn als het niet aan het software lag??? Weet iemand dat misschien????

Groetjes kelly

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn gsm via het internet besteld omdat hij veel goedkoper was. Ik heb hem nu ongeveer een week en sinds vanacht als ik hem gewoon dicht schuif valt hij uit. Ik ga er straks even mee naar de gsm winkel, benieuwd wat er mee scheelt.

samsung soul u900

hoi allemaal
Ik heb sinds november ook dit toestel, was er echt super blij mee en vond het echt mooi.
Na een week begon het.. batterij stuk..schuifje los..touchescreen werkt niet.. als ik een oproep aan wil nemen of sms wil lezen gaat het toestel zomaar uit en kan die alleen aan als ik hem aan de oplader zet.ook het probleem dat hij na een tijdje zomaar uitvalt en aan kan als de batterijlader eraan zit :shocked: erg vreemd na een week.
Ben terug gegaan naar de winkel en moest opgestuurd worden naja goed is niet anders dacht ik. na 4 week kreeg ik hem terug was klaar zeiden ze, oke dus ik kom thuis,
maar het was net of er niets gedaan was. dus ben vandaag weer heen gegaan en moest weer opgestuurd worden en de meneer van de winkel zei vreemd hebben nooit klachten daarover. ik heb gewoon een dure verzekering en alles erbij mijn abonnement gaat nog niet eens in. pas in Feb. en niemand kan me helpen zelfd provider niet. wat moet ik doen??? ten einde raad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan