Samsung UE42F5000 en windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Beste allemaal,

Ik heb een Samsung tv (UE42F5000awxxn) het is geen smart tv. Met een HDMI kabel zit deze op de computer aangesloten. Het beeld was altijd goed. Nu echter niet meer. Wat rond was is nu ovaal. Iets met de resolutie dus. Nu he ik de drivers ed van mijn video kaart (een NVIDA GeForce GT 610) al opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.

Ik heb al een firmware update op de tv gezet van Samsung. maar dat help niet. Nog vreemde is dat als ik de tv aanzet en het beeld van de computer wil zien, de resolutie van de computer monitor ook aangepast wordt en ik dit niet kan veranderen.

E.e.a. is zo ingesteld dat de beelden gedupliceerd zijn. Dit was altijd zo. pas ik dit aan dan is het beeld van de monitor weer goed, alleen de resolutie van de tv blijft gelijk.

Kijk ik tv op de tv dan is het beeld goed in de juiste resolutie.

Wat is er aan de hand? Zit het in mijn tv of moet ik het toch in mijn computer zoeken?
Is er misschien een Windows 7 driver voor mijn tv?

Heb je al een andere hdmi kabel geprobeerd? Klinkt gek maar soms kan het probleem in zon ***lig kabeltje zitten.
Of een andere HDMI aansluiting op je tv ?

e.e.a is inmiddels verholpen. Probleem bleek hem te zitten in het feit dat ik de schermen gedupliceerd had. Om een of andere reden is mijn TV scherm 1 en mijn monitor 2. Bij dupliceren dan dus fout. Het staat nu ingesteld op scherm uitbreiden. Nu loop ik echter wel tegen een ander probleem, een probleem waar ik eerst geen last van had. Maar dat is een vraag voor een andere afdeling in dit forum ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan