Samsung USB WiFi Adapter word niet gezien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quatroking

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Ik heb net weer een pc in elkaar gedraaid, met ME, en vreemd genoeg wil de software van de Samsung USB WiFi Adapter die ik bij de Experiabox kreeg, de adapter niet herkennen. Ik heb al honderden keren de software opnieuw geherinstalleerd, maar niks helpt. Toch zou de adapter het bij ME moeten doen, ik heb het al eerder geinstaleerd op een andere. (die nu verkocht is, wat ik eigenlijk niet had moeten doen omdat ik via die natuurlijk toegang tot het web kon krijgen) Dit is nu niet bepaalt handig, omdat ik nu m'n huiswerk niet op m'n kamer kan doen, maar moet wachten tot m'n stomme zusje klaar is en in m'n kostbare game tijd het te maken. (tegen de tijd dat ik klaar ben heb ik die tijd niet meer)

De software werkt helemaal, maar als ik de adapter inplug gebeurd er gewoon niks. de knop van Radio aan/uit blijft grijs, en ik kan geen verbinding maken. de software zegt dat hij niet aangesloten is, en de driverversie kan niet worden opgegeven. (terwijl ik die zelfs al geherinstalleerd heb)

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt!
PS
ik ga nu XP op een aparte partitie installeren, misschien dat het daarin wel werkt.

Ga naar apparaatbeheer en kijk of de adapter daar in staat en of de usb poorten geen vraag of uitroeptekens vertonen, staat de apdapter ertussen maar niet volledig geinstalleerd dan verwijder die en ook het stuurprogramma.
Start de pc opnieuw op steek de usb-adapter inen ga daarna de wizzard hardware toevoegen en kijk of die nu wordt gevonden, zo ja dan installeer de software opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan