samsung x640

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonkie

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Hallo ik heb een samsung x640 en een datakabel is geen usb-aansluiting nu wil ik deze gebruiken software via samsung site binnengehaald maar krijg geen verbinding met mijn telefoon
volgens de instellingen moest het staan op
com 1 dat heb ik gedaan wie kan mij helpen

Lonkie

Als die software goed is geinstalleerd hoort er een icoon in je Configuratiescherm te staan.
Klik daar op en ga de instellingen na. Hieronder een klikbare thumbnail.

Hoi nee dat icoon staat niet in mijn scherm ik heb de software geinstalleerd maar verder totaal geen reactie weet het dus niet verder en bij de instellingen ook niet
groetjes Lonkie

En is ook niet een snelkoppeling verschenen in je Start, Alle programma's?

Bij mijn programma's staat Samsung PC studio en dan PIM & file manager en die kan ik open maar de telefoon blijft ofline en de instellingen staan op com 1 en snelheid 115200 en verder geen reactie

Hoeveel compoorten heeft je pc? Als de kabel op compoort 2 zit aangesloten, dan moet je com2 kiezen i.p.v. com1. Wijzig dat eens en kijk of je dan wel verbinding kunt maken.

Iedereen bedankt die mij wou helpen maar het probleem is opgelost ben nu in het bezit van een originele cd met software en nu werkt alles perfect als er toevallig nog iemand is die dezelfde problemen heeft laat mij dan weten dan stuur ik de software door.
Lonkie

software samsung sgh x640

Hallo,

Zou ik misschien de software voor deze foon van je mogen ontvangen zou ik erg blij mee zijn, daar ik de boel ook niet aan de praat krijg.

Met vriendelijke groet Joanetta

Iedereen bedankt die mij wou helpen maar het probleem is opgelost ben nu in het bezit van een originele cd met software en nu werkt alles perfect als er toevallig nog iemand is die dezelfde problemen heeft laat mij dan weten dan stuur ik de software door.
Lonkie

hallo ik hep het zelfde probleem ken iemand mij ook die ogineelen software sturen a.u.b. ? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan