Samsung XL2370 LED

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Ik ben in het bezit van een Samsung XL2370 LED scherm en vind maar niet uit hoe ik het Digitaal signaal kan vastzetten als standaard instelling. Als ik nu mijn scherm aanzet begint hij te zoeken en geeft hij linksboven steeds drie verschillende vensters te weten, ANALOOG, DIGITAAL, HDMI, maar de computer start dan inmiddels op waardoor ik wel mijn postscherm misloopt iets wat ik wel belangrijk vind. Als hij eenmaal deze drie schermpjes heeft vertoond gaat hij over op het Digitaal (DVI) signaal. Is er een mogelijkheid dit in te stellen dat ik alleen maar het Digitaal (DVI) signaal gebruikt die ik aangesloten hebt op mijn pc zodat ik weer vanaf de opstart het postscherm te zien krijg.
Met vriendelijke groet,
@xa.

Laatst bewerkt:
Is dit niet in het menu op te lossen? Ik heb dit scherm ook maar mijn halve menu is onbruikbaar.

Hoi onnosvld,

Dit is niet op te lossen in het menu maar als je dit scherm enige tijd gebruikt raak je daar snel aangewend. Als je twee pc gebruikt en de ene pc uitzet gaat hij automatisch naar het signaal van de andere pc en daar was het bij mij om te doen daar raakt je snel aangewend. Laat je alle twee de pc aanstaan schakel je met de 4 softtoets van links op je menu op het scherm naar de andere pc en ook zo terug.

Over je menu daar kan ik niets overzeggen, bij mij werken alle opties die dit menu weergeeft onder Windows 7. Eenmaal ingesteld blijf ik daar netjes af, vergeet wel niet de software voor dit breedbeeldscherm te installeren "Magic Tune" dit is zeker aan te raden als je Windows XP gebruiker bent deze staat op de bijgeleverde CD of online bij Samsung voor de laatse nieuwe versie.
Wel lees ik dat de ene het wel installeert en de andere weer niet dit is een eigen keuze, voor Windows XP zou ik het zeker wel doen, voor Windows 7 die ik zelf ook gebruik op een pc heb ik deze software niet opstaan die regeld deze instellingen beter zelf en dit werkt allemaal perfect.

Groetjes.

Topic is bijna een jaar oud.Mocht onnosvld zelf dit probleem hebben en zoekt oplossing dan maar een nieuw topic openen.
Was het als hulp bedoelt dan graag naar de data's van topics kijken.

Wens u wel welkom op Helpmij.

Deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan