Ik sinds een paar maandjes een samsung yk5. Zag een verkeerd draadje naar buiten steken dus ik dacht dat is rotzooi. Dus ik trek dat eruit doet me mp3 het in eens niet meer ging niet meer eens aan. Dacht verek heb em gemold nou mp3loos dus, kom ik thuis doe em in de oplader geeft die aan ex tc fzo iets ongeveer. Probeer ik em aan te zetten dat lukt speelt gewoon af dus doe me oordopjes erin doet het perfect gewoon zoals normaal.
Dus daarna heb ik em open geschoven maar er komt geen geluid uit. Haal ik de kabel van de oplader eruit proberen aan te zetten maar dat ging niet. Waarschijnlijk heb ik dan iets los getrokken van de boxje en dat die aan zou moeten gaan eigenlijk. Weet iemand misschien hoe ik dat zelf kan oplossen of laten oplossen misschien?
Dus daarna heb ik em open geschoven maar er komt geen geluid uit. Haal ik de kabel van de oplader eruit proberen aan te zetten maar dat ging niet. Waarschijnlijk heb ik dan iets los getrokken van de boxje en dat die aan zou moeten gaan eigenlijk. Weet iemand misschien hoe ik dat zelf kan oplossen of laten oplossen misschien?