Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscartje

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Hoi, Ik wi een nieuwe telefoon kopen. Maar ik blijf maar twijfelen tussen de
Samsung S8000 jet en de Samsung M8800 Pixon.
Welke van deze raden jullie aan.
Bv is er 1 die heel veel problemen heeft ofzo na een tijdje.
Bedankt, Oscartje:)

De Samsung Pixon is er al een tijdje, en het is een hele goede cameratelefoon. Mijn broertje heeft er een, en deze maakt geweldige foto's. Hij werkt ook wel fijn, maar er is soms een enorme vertraging in het touchscreen. Verder zijn de functies uitgebreid (niet zo uitgebreid als de Jet, die bijv. ook DivX-ondersteuning bied).

De Jet is een mooi nieuw model, en het is een van de snelste telefoons die er is. Met zijn supersnelle (voor een telefoon dan) processor kan je overal makkelijk komen. Ook is de camera goed te noemen. Hij heeft een goede browser en met zijn interne geheugen van 2GB is downloaden ook geen probleem. Verder is het scherm haarscherp (480 X 800px) en is buiten ook goed te lezen (dankzij AMOLED).

Ik zou persoonlijk gaan voor de Jet, deze lijkt mij erg mooi (maarja, heb net een half jaar een nieuwe...:(, een touchwiz, is ook erg goed...:))

Ik zou overigens wel een internetabbonement bij de telefoons nemen, da's hardstikke leuk en werkt erg fijn.

Ik heb een Samsung S8000 Jet. Ik heb een al 3 weken en werkt perfect. Het is zelfs mijn eerste touchscreen mobiel. Heb er al goede ervaringen mee ;)

Bah ik haat samsung !
2 keer nieuw scherm in moeten laten zetten en gaat ie nog kapot..
Doe mij maar een Nokia of een Sony Ericsson :)
Cheers,
- Wickedd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan