SamsungHD160GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
In een locale winkel staat de SAMSUNG Spin Point HD 160 GB IDE 72OO rpm momenteel in promotie en daar ik toch op zoek was naar een 2 de HD heb ik wel interesse,iemand enige opmerking hierover en is het een "Stille" ?
:rolleyes:
Draait ie ook in elke doodgewone thuis-Pc of moet ik op iets letten voordat ik em koop ?

Ik heb deze schijf ook zojuist aangeschaft en ben hier zelf ook erg benieuwd naar...

moet hem er nog in bouwen maar heb nog geen tijd gevonden om dat te gaan doen.

je hoort wel van me als ik hem er in heb zitten maar verwacht het niet morgen of zo :D

Aha...wel de promotie hier loopt maar enkele dagen,veel overwegen kan ik niet,ik vraag me ook wel af of ie wel in mijn systeem thuishoort want dat is maar een simpele Compaq Presario en ik heb van horens dat niet zomaar elke HD geschikt is voor éénder welke Pc ? ? ? ?
:confused:
Je ziet..een PC Whizz ben ik niet..maar ben wel leergierig
:p

Laatst bewerkt:
als je de capaciteit van de schijf wel kunt gebruiken en hij is ongeveer net zo duur als een goedkopere variant zou ik het zeker doen.

mag ik vragen hoe duur die dan is voor jou?

volgens mij kun je die schijf in elke kompjoeter drukken hoor. tenminste ik heb nog nooit gehoord dat er een hdd niet draaide op een bepaald merk kompjoeter.

Wel Kwaksmak hierzo kost ie 89,00 € "zolang de voorraad strekt"
Groetjes

Het is de 8mb en idd. niet zo'n superprijs,doch hier in de locale shops gaat ie anders net boven de 100 €,ik ga die Tweakers toch es wat nader bekijken straks.......

kwaksmak............ Ik heb deze schijf ook zojuist aangeschaft en ben hier zelf ook erg benieuwd naar...

En..zit ie erin ?...en is het een "stille":rolleyes:
Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan