rebelsider
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 feb 2002
Sinds kort kreeg ik de boodschap "system battery low voltage". 'K was niet echt gehaast om batterijtje te vervangen tot ik last kreeg met mijn computerscherm...
Batterij eventjes vervangen en alle problemen zouden wel weer opgelost zijn dacht ik...
Batterij vervangen, in het Bios datum en tijd terug ingesteld - de rest hoefde niet aangepast te worden want nog correct - opgestart en inderdaad "low system battery voltage" waarschuwing was verdwenen.
Jammer genoeg waren de problemen met mijn scherm er nog steeds. Kan het niet goed uitleggen maar deze foto zegt meer dan genoeg denk ik http://twitpic.com/12h6xs
"Mooie" flikkerende lijnen in de meest verschillende kleuren
Soms lijkt het even te helpen als ik het thema verander naar windows klassiek en dan terug naar mijn huidig thema maar een garantie is dat niet echt. Na mijn cd / dvd drive die er enkele maanden geleden de brui aan gaf kon ik dit echt wel missen.
Voorheen nooit problemen gehad met monitor, ook niks van instellingen of zo veranderd...
Gescand op virussen, spyware en andere rommel (ook in veilige modus) maar zoals verwacht geen problemen gevonden...
Iemand een idee hoe en of dit nog valt op te lossen ?
Batterij eventjes vervangen en alle problemen zouden wel weer opgelost zijn dacht ik...
Batterij vervangen, in het Bios datum en tijd terug ingesteld - de rest hoefde niet aangepast te worden want nog correct - opgestart en inderdaad "low system battery voltage" waarschuwing was verdwenen.
Jammer genoeg waren de problemen met mijn scherm er nog steeds. Kan het niet goed uitleggen maar deze foto zegt meer dan genoeg denk ik http://twitpic.com/12h6xs
"Mooie" flikkerende lijnen in de meest verschillende kleuren

Voorheen nooit problemen gehad met monitor, ook niks van instellingen of zo veranderd...
Gescand op virussen, spyware en andere rommel (ook in veilige modus) maar zoals verwacht geen problemen gevonden...
Iemand een idee hoe en of dit nog valt op te lossen ?