Samung Galaxy Ace staat snel vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

jay448

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Goeieavond,
Mijn vriendin heeft een probleempje met haar Samsung Galaxy Ace.
Er staat vrijwel alleen whatsapp, Facebook op die het meeste van de MB gebruiken maar dit hoort de telefoon niet gelijk vol te maken.
Hij geeft nu steeds de melding aan van dat het apparaat vol is maar lijkt me onlogisch.
Wat raden jullie aan, misschien een factory reset?
Groetjes Jay

Ja maar met whatsapp en facebook hoort die 160mb niet zo snel vol te gaan.

plus enkele afbeeldingen. Systeembestanden, wat muziekjes kom je al snel aan de 160mb. Ik zou opteren voor een sd kaartje die erin kan stoppen.

Er zit al een sd kaart van 2GB in en daar staat alle muziek en foto's op.

En die loopt ook al vol? Waar zijn de apps geïnstalleerd? op het intern of extern geheugen?

Whatsapp en Facebook kunnen alleen maar intern. Ik denk dat er iets mis is met de telefoon.

Ik ben niet zo goed thuis in de Androidwereld maar is er een mogelijkheid om het geheugenbeheer te bekijken? zodat hij toont welke bestanden welke grootte innemen?

Facebook, whatsapp en de Play Store nemen de meeste mb in beslag en die 3 apps kunnen niet op de SD kaart worden geïnstalleerd

Goedemorgen,

We gaan is even kijken wat er allemaal opstaat. Houd de home-button is 2 a 3 seconden ingedrukt. Er verschijnt nu een schermpje met je laatst gebruikte apps. Daaronder staat een button met "Taakbeheer". Klik daarop. In het menu staat naast het tabblad "Actieve Applicaties" het tabblad "Programma's" of iets dergelijks. Wat staat er allemaal in dat menu? Facebook, Whatsapp, enzovoort...

Groeten,
Jasper

Installeer de app : App 2 sd verplaats alle apps die op je interne geheugen staat naar je exterene dus in dit geval je SD kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan