San Andreas missie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
524
mensen ik kom niet verder dan de missie''toreno's last flight'' in san andreas ik heb op alle mogelijkheden geprobeerd cheats alles maar krijg em maar niet gedaan :( iemand tips ? of iemand waar ik mijn savegame kan sturen en die missie voor mij haalt :p

ik hoor het wel van jullie!
 
Wat moet je precies doen bij die missie?
Ik weet het niet precies meer:eek:
 
ow jah , sorry

je moet dan naar zo'n platform gaan waar een heli op staat daarna vliegt dat ding weg moet je die roccketlauncher pakken en achter die heli aangaan en hem uit de lucht schieten
 
Nee sorry die weet ik niet meer.

Ik heb ook geen tijd om het te gaan kijken via een save-game omdat ik vanmiddag weg ga.
 
het is mijn menig hoor, maar cheaten is niet leuk.

ik ben er op een "dirtbike" achteraan gegaan, en toen ik er net iets voorbij was, vol remmen, afstappen en proberen te raken.
mis je??
stap op je motor en ga er weer achteraan.

zo moet het lukken lijkt mij:thumb:

en mocht je nou egt willen cheaten, neem dan zo'n hitte zoekende rakket, die achter de heli aangaat weet j wel..
 
Ik heb deze ook een aantal keren geprobeerd. Ik ben er toen op een crossmotor achteraan gegaan en bij de bergen, op een t-splitsing. Blijft die heli hangen als je op een bepaalde afstand bent. Daar kan je gemakkelijk schieten met een racket launcher.
 
het is niet zo'n moeilijke missie hoor.. als je met je motor de helikopter inhaalt en hem opwacht kan je rustig richten, en dan moet 't een keer lukken lijkt me :)

wat wel een moeilijke missie is, is die dat je dat radiografische vliegtuig moet besturen om een stuk of 5 koeriers te mollen :(
maar gelukkig heb ik die inmiddels gehaald :)

Succes verder ermee! :)
 
intussen heb ik hem al gehaadl

en nu ben ik in de 3e stadje maar nu kom ik terecht in een vliegtuig school en ik moet toegeven door die ben ik het spel gaan haten die missie's zijn veel te moelijk
:( :(
 
wil je mijn savegame en dan voor me spelen die school :p???:love:
 
@OekelWm,

Let even op de datum van de topic als je een bericht plaatst. Deze is van 2005. Daarnaast alleen een link plaatsen, zonder enige uitleg is ook niet wenselijk.
 
hey als je codes gebruikt bij gta san andreas playstation 2 en je saved het

gaat je gta san andreas dan kapot??:confused:


graag een antwoord:D


groetjes stuntplane27:thumb:
 
@stuntplane,

welkom op Helpmij.:)

Hoe vaak ga je dit nog vragen? Daarbij hoeveel oude topic's ga je omhoog gooien? Hoeveel accounts ga je hier voor aanmaken?
Hier stel je namelijk exact dezelfde vraag vanaf dezelfde IP adres:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=340880

Deze topic sluit ik, want die is niet meer actueel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan