San Andreas savegame

Status
Niet open voor verdere reacties.

micas0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Berichten
2
Hello,
I have today a new savegame downloaded for San Andreas sa I've also bought today for the computer
but now I've saved so savegame in the folder GTA San Andreas user files,
and I open san andreas and then loading the saveagame then he starts just after loading in the category New Game I get instead End of the Line again just to see the piece of Francis INT airport and so on.
Who can help me??

thank you very much! advance

hier in het nederlands

Nederlands
Hallo,
ik heb vandaag een nieuwe savegame gedownload voor San Andreas ik heb sa ook vandaag gekocht voor de computer
maar nu ik de savegame heb opgeslagen enzovoort bij de map GTA San Andreas user files ,
en ik open san andreas en laad daarna de saveagame dan begint hij na het laden gewoon bij de categorie New Game dan krijg ik in plaats van End of the Line gewoon weer het stukje te zien van Francis INT airport enzovoort.
wie kan mij helpen???
 
Wat is nu precies je vraag?

Want als je een savegame hebt waarbij alles al voor je gedaan is, dan blijft er natuurlijk weinig over en begin je gewoon in een level en niet aan het einde. Dat is middels die savegame immers al gedaan.
 
Dan denk ik dat je versie 2.0 van GTA San Andreas hebt en een versie 1.0 savegame. Dit kan je oplossen door deze downgrader te gebruiken. GTA San Andreas blijft dan gewoon hetzelfde, maar je savegame werkt als het goed is dan wel.
 
Dan denk ik dat je versie 2.0 van GTA San Andreas hebt en een versie 1.0 savegame. Dit kan je oplossen door deze downgrader te gebruiken. GTA San Andreas blijft dan gewoon hetzelfde, maar je savegame werkt als het goed is dan wel.
Heel erg bedankt, (maar..)

Sorry dat het hier niet overgaat maar ik heb gister car mods erin gezet.
toen ik sa starte liep hij in het midden van het laden vast.
Wat moet ik doen ik heb ook al 2 tips gevolgd zoals: verwijder car mods & Ga naar IMG Tool en kies Rebuild Archive , maar hij blijft vast lopen ook al start ik new game ipv savegame dan loopt ie nog vast.
 
Dan rest er op dit moment niet veel anders dan een nieuwe instal van het spel.

Nou moet ik zeggen dat ik vind dat san andreas vaak vastlopers heeft dankzij mods, probeer als je een nieuwe mod gaat gebruiken eerst alleen die mod te installeren in plaats van 5 tegelijk. Dan weet je in ieder geval zeker dat het probleem aan die bepaalde mod ligt of juist niet.

En let inderdaad ook op de versie, die moet hetzelfde zijn als de versie van je spel. Probeer de savegame nog eens nadat je het spel opnieuw hebt geinstalleerd zonder deze te patchen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan