san andreas start niet op!! help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbienl

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
hallo, ik heb san andreas gedownload en toen met alcohol geimaged want het is een ISO bestand.
maar als ik wil spelen(play gta sa)
bij dat menu zeg maar dan klik erop en dan staat er.

? wrong disc inserted.
Please insert the CD/DVD.

help alstjeblieft.

no cd crack downloaden

mvg

Edit aaajeetee: link weggehaald, ook dat mag niet ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
no cd crack downloaden

mvg

Edit aaajeetee: link weggehaald, ook dat mag niet ;)

dat is bull****, ik mag toch wel link geven, er is daar niks illegaals te vinden
dan wil ik graag nog ff de regels van helpmij

Laatst bewerkt:
Warez:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.

Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden (zie bieden het niet aan, ze geven adviezen, want je mag ook geen serials op die site plaatsen) 'mail mij maar even').

Naar warez mag niet worden gevraagd.

Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.

Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Je kan kijken in de DVD van San Andreas zelf of daar een map zit met de naam ''Crack'' of iets wat er niet bij hoort in die map zit een ''NO-CD crack'' daarmee moet je het originele bestand in je installatie locatie vervangen :)

dat is bull****, ik mag toch wel link geven, er is daar niks illegaals te vinden
dan wil ik graag nog ff de regels van helpmij
kun je krijgen waaronder ook de volgende regels:
-Moderators en administrators behouden zich het recht voor berichten van gebruikers te verwijderen/aan te passen
-Aanwijzingen van een Helpmij.nl moderator dienen altijd en direct opgevolgd te worden, dicussies hierover worden NIET via het forum of chat gevoerd. Mocht je hierin in gebreke blijven, dan is het aan de keuze van de moderator om een waarschuwing te geven, de persoon in kwestie (tijdelijk) te verwijderen van Helpmij.nl of na overleg achter de schermen over te gaan tot een ban.
Ondanks dat ze adviezen daar geven, mag jij hier op Helpmij geen advies geven om een crack te gaan downloaden en hoe je die eventueel zou kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan