san andreas start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dave1987

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2005
ik heb sinds vandaag gta san andreas maar als ik de cd-rom in de cd-romspeler leg,dan dtecteert hij hem gewoon niet,start dus niet op

njah kweet ook niet hoor,vond het al raar maarjah.. kan er ook niet an doen hé,zou het daaraan liggen dan? is toch originele versie anders..

een DVD kan niet worden gelezen in een CD-rom speler. DVD spelers kosten euh....50 euro ofzo i guess

heb ook al geprobeerd om in dvd-spelere te leggen,maar werkt ook niet..

nieuwste drivers geinstalleerd?
werken andere dvd's wel?

Geplaatst door dave1987
ik heb sinds vandaag gta san andreas maar als ik de cd-rom in de cd-romspeler leg,dan dtecteert hij hem gewoon niet,start dus niet op

En heb je deze gewoon orgineel gekocht of is het een gedownloade versie (illegaal) ?

het is originele versie,heb juist geprobeert bij een vriend en daar werkt hij wel dus ligt aan mijn pc,dus waarschijnlijk zijn systeemvereisten niet goed,aan wat kan het dan liggen? iemand idee??

thx;) zou het aan het geheugen kunne liggen? ik heb maar 256MB en je zou aanbevolen 384MB moeten hebben? maar ligt het dan daaraan dat de cd-rom gewoon niet opsrtart?

dat lijkt me niet, als mijn pc iets niet aan kan dan kan ik hem meestal wel installeren maar niet spelen. Of hij speelt heel traag. Dus dat lijkt mij niet. Correct me if i'm wrong

Was gericht op andere helpers :D
Euh...heb je de nieuwste drivers? Anders weet ik het ook niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan