san andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
524
hallo iedereen,

ik heb gta san andreas geinstaleerd en waneer ik hem wil gaan spelen is ie erg traag ik ik voldoe aan de minimale systeemeisen 'zie knopje systeem' ik heb geprobeerde resolutie laag te zetten maar zelf zelfs bij 800x600 is ie nog te traag dat is niet normaal wie weet hier iets op ??
 
je hebt wel te weinig geheugen om te gamen
wat voor videokaart heb je ?
 
ik heb een geintergreerde videokaart van intel en wat ik nu raar vind met werkgeheugen ik kan er need foor speed underground heeel soepel op spelen san andreas lijkt mij geen zwaar spel
 
minimaal is dus wel op 640*480(ben ik juist, kweet de jusite waarde ff niet meer, teveel geleerd vrees ik:p) en ja: je geheugen is het minimum, je cpu is goed genoeg, maar je videokaart zouen we eens willen weten:)
 
96 mb een intel
 

Bijlagen

  • beeldscherm.jpg
    beeldscherm.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 78
dat is shared gaat dus van je werk geheugen af
 
mensen kijk de minimale is 256 mb dat moet toch kunene ??
 
Yep, 256-96=160MB over, daarnaast gebruikt je windows XP ook al gauw 100 MB dus blijft er niet veel over voor je game.
En gta san andreas is dus wel een redelijk zwaar spel hoor.
Ik zou zeggen koop er een fatsoenlijke videokaart bij en nog minimaal 256 MB geheugen erbij om hem vloeiend te kunnen spelen.
 
Heb je dan ook de andere instellingen op laag gezet, draw distance en zo die dingen die daar nog meer bij staan.
Heb je ook de nieuwste drivers geinstalleerd voor die videokaart?
Maar ik vind ik ook dat zeker jouw videokaart niet toereikend is voor dit spel.
 
Geplaatst door Jaber
ik heb een geintergreerde videokaart van intel en wat ik nu raar vind met werkgeheugen ik kan er need foor speed underground heeel soepel op spelen san andreas lijkt mij geen zwaar spel

Het is nog best wel een zwaar spel hoor! Kij ook maar eens hoe groot GTA SA is!. Daar vergis je je denk ik in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan