Sandisk cruzer 8gb problemen op de wacs700 philips music centre

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davea

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
Beste allemaal,

Ik heb zo'n stickje liggen, en staat vol met muziek. Alleen is er een
Probleem mee. Ik heb de stick al op div manieren geformateerd in verschillende
Formats. Echter wordt deze stick gewoon herkend op mijn pc. Hij wordt ook netjes herkend
Op mijn wd live media speler op mijn tv.

Echter heb ik van philips zo'n wacs700 wireless musicstation staan. Wanneer ik de stick hierin
Stop knipperd het lampje op de stick heel even, en valt dan weer uit met de melding dat er geen stick in zit.
Wanneer ik een goedkoop bagger stickje in diezelfde philips wac station stop, wordt deze gewoon herkend. Wat is het toch met die stickjes,ndat de een wel en de ander niet werkt bij verschillende apparaten.

Usb-stick is een usb-stick lijkt mij. Op alle apparaten kan ik de stick gewoon oproepen, en
Bestanden kopieren en ostarten. Aan de ondersteuning van de wacs700 zou het theoretisch niet mogen liggen, daar het merk van deze stick voorkomt het lijstje van philips als hetzijnde ' onderrsteunde usb-stick'
Iemand hier ook ervaring mee?

Is dat goedkope stickje ook gevuld met dezelfde muziekbestanden. Ligt het daar wellicht aan? Wordt het bestandsformaat ondersteund?
Uit een review:
The centre can play back WMA, but won’t play AAC, so iPod and iTunes enthusiasts are left out in the cold and it won’t play OGG Vorbis either. More seriously, it won’t let you play downloaded copy-protected music files – almost unforgivable.

Het goedkope stickje is een identieke kopie wat inhoud betreft.
Zijn allen mp3 bestanden. De mp3 files leest hij normaal al,tijd, maar dezelfde bestanden
Op die sandisk niet, daar hij de hele stick niet herkend.

Soortgelijke ervaring heb ik gehad met een Sony USB-stick. Die werkte in een bepaalde pc, daarna om een of andere reden niet meer. Na een herinstallatie doet het stickje het nu wel weer. In de tussentijd hadden tig andere USB-sticks geen problemen met dezelfde pc. Dit is inderdaad vreemd maar ik zou zo ook niet weten wat je meer kunt doen dan formatteren op verschillende manieren. Kan je direct vanuit de Philips een format doen op het stickje? Wellicht helpt dat.

geformatteerd heb ik al diverse keren gedaan, en format vanaf het apparaat
kan niet. Ik heb wel vaker dat kleine electronische spullen van een bepaald merk problemen geven op
div soorten apparatuur van andere merken.

Maar nog nooit, en dan overdrijf ik niet.. Nog nooit problemen gehad met al het
merkloze goedkope spul, wat nu nog steeds werkt.. Hoe kan dat toch...

Tsja, wellicht geluk. Maar blijft vreemd dat het niet werkt.

daar het merk van deze stick voorkomt het lijstje van philips als hetzijnde ' onderrsteunde usb-stick'
Mocht je nog fabrieksgarantie o.i.d. hebben dan zou ik gewoon de fabrikant of de winkel contacteren. Wellicht sturen ze je wel een vervangende stick.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan