Sandisk Cruzer U3 en Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

etekort

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2001
Ik krijg echt de hik van die stick... Heel de avond probeer ik het kreng werkend te krijgen. Heb Vista opnieuw geïnstalleerd en krijg met geen mogelijkheid toegang tot de U3 stick. Werkte voor de herinstallatie overigens prima. Ik snap niet wat er fout gaat. Als ik de stick er in stop, wordt die zichtbaar in Deze Computer en schiet binnen de 5 seconden in de kramp om vervolgens niet meer benaderbaar te zijn. Formatteren, opnieuw installeren, niks helpt. Mekkert over een fout in het I/O apparaat... Ik heb het forum van Sandisk al uitgeplozen, maar helaas... Onder een virtuele XP presteert de stick zoals het hoort. Weet iemand wat er mis is met Vista en wat ik daar aan kan doen?

Oh ja, klein detail, in de veilige modus werkt de stick wel onder Vista.

Laatst bewerkt:
Schakel de UAC in Vista (tijdelijk) eens uit en probeer het dan nog eens.

Bedankt voor je reactie. Net geprobeerd, maar helaas een negatief resultaat.

Hm, ik las ook iets over het niet werken van het ding onder Vista, maar gelet op het feit dat je schreef dat het goed gewerkt heeft, is dat dus een onzinnige bewering die ik tegenkwam.

Mooie tijd trouwens. Ik pak vanavond even de Vista installatie disk er bij voor een nieuwe installatie. Eens kijken waar het dan fout gaat. Hiij heeft inderdaad prima gewerkt onder Vista.

Die 'bewering" las ik overigens hier, maar goed, iedereen kan op het grote boze w w w wat beweren en uploaden.

Maar om daar toch een heel klein beetje op voort te borduren: zou het kunnen zijn dat daar toch een zekere kern van waarheid inzit en dat jij "ooit" aan Vista hebt "verteld" dat wanneer de stick zich aanmeldt, dit dan in de compatibiliteitsmodus van XP dient te gebeuren? (Ook gelet op hetgeen je schrijft over virtuele XP?)

Laatst bewerkt:
Toch nog even laten dat ik opnieuw geïnstalleerd heb en het probleem weg is. Heb voordat ik dat heb gedaan wat trucs uitgeprobeerd, maar helaas. Wel lekker dat het allemaal weer goed werkt! Bedankt voor de ondersteuning in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan