Sansa Sandisk c240 1gb: kopieëren of individueel verwijderen voice recording

• Onderwerp starter Onderwerp starter KB5
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KB5

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Goedenavond!

Ik heb een dringend probleem waarover ik hoop dat iemand me met een nuttige tip uit de brand kan helpen.

Ik gebruik deze Sansa Sandisk c240 eigenlijk voornamelijk als voice recorder voor tijdens interviews (voor mijn studie). Nu is het zo dat ik er een tiental recordings mee gemaakt heb en het is apparaat bijna vol. Het lukt mij echter niet om via het apparaatje zelf bestanden te wissen. Via de computer leek me dat geen probleem (hij wordt nl als verwisselbare schijf aangeduid), echter in windows verkenner worden bijvoorbeeld mp3 bestanden wel weergegeven maar de voice recording bestanden zijn nergens te bekennen!

Heeft iemand enig idee hoe ik toegang tot deze bestanden zou kunnen krijgen zodat ik ze kan kopieëren naar mijn computer. Een paar individule voice recordings wissen zou ook top zijn, maar nu lijkt het erop dat een complete format de enige mogelijkheid is & maar ik wil enkele recordings absoluut niet kwijt!

Ik hoop dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen,

alvast bij voorbaat dank!

KB

Ongeloofelijk. Ik loop al zo lang met dit probleem rond en het feit dat de voice recording files wel eens in een hidden folder zouden kunnen staan was natuurlijk bij me op gekomen. Ik heb hier echter al vaker naar gekeken en dacht toch echt dat ik de hidden folders zichtbaar kon maken door in de eigenschappen van een map te kijken. Aangezien ik hier de optie "show hidden folders" niet tussen zag staan dacht ik dat er gewoonweg geen hidden folders waren. Wel dus!

Zojuist ontdek ik de hidden folder optie in mijn verkenner via extra>mapoties>weergave. Probleem opgelost dus & ik ben hier erg blij mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan