sapphire 3870 koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

headshot

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
eerder vandaag heb ik de vraag gesteld had dat ik niet wist of de 8800gt op mijn asus m2v kon draaien.
ik wist het niet zeker en ik heb mezelf overgehaalt de sapphire 3870 te halen.
nu heb ik gezien dat deze erg heet kan worden, en wil er graag gelijk een andere koelr op zetten.
welke raden jullie mij aan? of zijn er nog niet echt goede koelers voor de 3870.
ik heb wel 2× een 120 mm fan en 1× een 80 mm fan in mijn kast.
zou dit genoeg zijn? of is het tog aan te raden om een andere koeler te nemen?

Laatst bewerkt:
de standaard koeler is genoeg hoor, want je hebt ook goede airflow in je kast.

ok, maar mijn 80 mm case fan blaast bijna niet.
is er een goede case fan van 80 mm (met blauwe led) en geen aerocool die stil is en goed blaast?

Waar zitten de fans die je hebt precies in je kost en welke kant "blazen" ze op?

1× 120 mm voor (onderin intake) 1 × 120mm achter (bovenin out take) en 1 80 mm aan de zijkant (intake) die blaast ong op mijn processor.
deze kast is het, moet je goed kijken om het te zien

ok bedankt, is het overclocken met atitool echt zo makkelijk als het er uit ziet?:eek:
en klopt het dat de kaart rond de 80 niet vel warmer moet worden?, anders ga ik hem overclocken met max 80 graden, misschien kan ik er dan wel meer uit halen als de 8800gt, die ik eigenlijk wou hebben.

AtiTool is inderdaad heel eenvoudig in gebruik en kan automatisch je maximale overklok bepalen

dan weet ik zeker dat als de temp van de 3870 redelijk is ik hem ga overclocken:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan