Sapphire 4870 crashes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hal 61

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Hoi,

Ik heb een probleem bij o.a. STALKER onder XP home, na een uurtje hangt de PC, ik krijg eerst een scherm met blokjes dan wordt het zwart, terwijl het geluid lekker doorgaat en dan bruine vertikale lijnen.... een beepje en niets meer:mad:
Na de installatie van de nieuwste Sapphire drivers (van 17/10/08), met fan controle blijft dit probleem bestaan. Ook met de fan op 50% aangezien ik dacht dat dit en temperatuur probleem is. Hetzelfde zie ik met Crysis onder VIsta64.
Dit is blijkbaar een gekend probleem dat met de nieuwste Sapphire drivers opgelost zou moeten zijn, maar helaas. Zijn er lotgenoten die hier meer geluk mee hebben gehad ???
NFS Prostreet - Quake wars gaan goed. De meeste games draaien full quality op 1280 - 1024 @ 60Hz

Een hitte probleem? Helaas niet het geval. Dat hebben ze mij ook wijs proberen te maken.
Ze hebben zelfs al eens gezecht dat mijn voeding te laag zou zijn. Ook neit het geval.

Sapphire heeft blijkbaar zijn fout in de bios van de kaart niet willen toegeven maar ze hebebn nu wel een nieuwe bios voor een bepaalde reeks Sapphire 4870 512 MB kaarten.

Zie dit forum:

Let wel goed op dat je dezelfde serial numbers hebt ander kun je de kaart ernstig ver*****n!

Ik heb sinds dien (3 weken al) het probleem niet meer gezien en een vriend van mij heeft het ook al (3 weken) niet meer!

Succes!

p.s. het engels zou toch geen probleem zijn hoop ik toch?

Dank je voor de reactie, jammer genoeg zit mijn kaart niet in deze range,het is een recente... :( Ik ga ervan uit dat de kaart defect is en probeer ze te ruilen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan