Sapphire ATLANTIS 9200, 256 MB ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daeonia

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Berichten
66
Sapphire ATLANTIS 9200, 256 MB

Merk: Sapphire
Type: RADEON 9200
Chipset: ATi RADEON 9200
Geheugen: 256 MB
Type geheugen: DDR
GPU snelheid: 275 MHz

____________________________

Kan iemand mij wat meer vertellen over de bovengenoemde kaart (en ik ben erg op zoek naar weblinks/foto's specifiek van deze videokaart met duidelijke info) wie o wie ...

Ik heb op dit moment de (Pixelview) GeForce4/Ti4200-8x met 128mb DDR, zal ik er goed aan doen om mijn huidige kaart te vervangen met de bovengenoemde?


Alvast bedankt
 
Geplaatst door Daeonia
Sapphire ATLANTIS 9200, 256 MB

Merk: Sapphire
Type: RADEON 9200
Chipset: ATi RADEON 9200
Geheugen: 256 MB
Type geheugen: DDR
GPU snelheid: 275 MHz

____________________________

Kan iemand mij wat meer vertellen over de bovengenoemde kaart (en ik ben erg op zoek naar weblinks/foto's specifiek van deze videokaart met duidelijke info) wie o wie ...

Ik heb op dit moment de (Pixelview) GeForce4/Ti4200-8x met 128mb DDR, zal ik er goed aan doen om mijn huidige kaart te vervangen met de bovengenoemde?


Alvast bedankt

Voor een Radeon9500 of hoger gaan of minimaal een GF FX 5600 of hoger. Zelfs je huidige GF4Ti is sneller dan de Radeon9200. Daarbij heb je helemaal nog nix aan 256mb videogeheugen, omdat zelfs de nieuwste games nog genoeg hebben aan 128mb. Dat zal dus geen extra snelheid opleveren terwijl je er wel voor hebt betaald. Volgens mij is er van de radeon9200 ook helemaal geen 256mb-variant.

Kijk hier voor info:
http://www.tomshardware.com/graphic/20030306/radeon9800pro-05.html
 
Laatst bewerkt:
Re: Re

Geplaatst door Daeonia
Bedankt voor de info!

Geen probleem en oh, doe je zelf een plezier en laat je geen GF FX 5200 aansmeren. Dit zijn echt trieste kaarten. Het zware werk kan ie nauwelijks aan en hij mist de technieken die meeste huidige kaarten zo snel maken.
 
Geplaatst door Muurhond


Voor een Radeon9500 of hoger gaan of minimaal een GF FX 5600 of hoger. Zelfs je huidige GF4Ti is sneller dan de Radeon9200. Daarbij heb je helemaal nog nix aan 256mb videogeheugen, omdat zelfs de nieuwste games nog genoeg hebben aan 128mb. Dat zal dus geen extra snelheid opleveren terwijl je er wel voor hebt betaald. Volgens mij is er van de radeon9200 ook helemaal geen 256mb-variant.

Kijk hier voor info:
http://www.tomshardware.com/graphic/20030306/radeon9800pro-05.html

Ja... er is er wel 1 met 256 MB... dat is idd de atlantis 9200... ik heb 'm gezien in het krantje van MyCom.... voor 89euro... dus dat kan niets wezen.
 
Re: Re: Re

Geplaatst door Muurhond


Geen probleem en oh, doe je zelf een plezier en laat je geen GF FX 5200 aansmeren. Dit zijn echt trieste kaarten. Het zware werk kan ie nauwelijks aan en hij mist de technieken die meeste huidige kaarten zo snel maken.

de 5200 wordt ook niet verkocht als grafische kaart voor 3d spellen. daar is hij niet geschikt voor, dus daar heb je gelijk mee.
maar die radeon 9200 heeft wel 256 mb, ik heb `m zelf aangeschaft.voor mij was het wel een goede upgrade wat mijn oude kaart was een gforce 2 / 200 mx.

voor daeonia is dit geen optie omdat de ti4200 sneller is.

en voor gebruiker62 , voor 89euro... dus dat kan niets wezen, het is een openings aanbieding, normale prijs is 119 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan