sapphire hd 5770

Status
Niet open voor verdere reacties.

stykurgh

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
hallo,

ik heb een sapphire HD 5770 gekocht, en nu heb ik hem in mijn computer gedaan alleen mijn beeldscherm geeft geen beeld, hij blijft op stand-by. de koeler van de kaart draait wel. als ik een andere video kaart erin doe dan werkt alles wel.

iemand een idee?

met vriendelijke groet,

Michel

is je voeding sterk genoeg?

heb je de 6 pin pci-e kabels aan de achterkant er in gedaan zodat de kaart zijn stroom krijgt?

radeon_5770_power.jpg

rechter kant zie je waar het in moet

en heb je de drivers er eerst afgehaalt voordat je de nieuwe probeert te installeren

ja ik heb de stroom kabel erin gedaan :) en ik heb een 600 watt voeding er bij gekocht, dus dat is ruim voldoende. en ik kan niks met de drivers want hij geeft helemaal geen beeld, maar de pc start wel gewoon op. heb ook geprobeerd om met de oude videokaart de drivers te verwijderen toen de nieuwe erop gezet en dan de nieuwe videokaart erin doen, ook zonder succes.

hmm
klinkt als een doa

kan je de kaart ook testen in een ander systeem?
doet hij het dan wel?

Welke 600Watt voeding heb je gekocht? (Merk en type)

ik heb de corsair CX600 gekocht. ander systeem wordt denk ik lastig, ik kan wel even kijken...

ik heb geen ander systeem waar ik hem op kan testen :S. kan het misschien aan mijn moederbord liggen? dat de FBS te laag is ofzo van mijn moederbord?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan