Sapphire HD 7950 OC of Sapphire HD 7970 OC dual fan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bossie008

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2009
Dit is de laatste beslissing die ik moet nemen voor mijn zelf samengestelde pc. Het bespaart mij ongeveer honderd euro. Is er een echt groot verschil? Of toch een verschil dat groot genoeg is dat ik het zal merken. Ik plan ook nog om deze te overclocken en ik zou er nog graag verschillende jaren mee verder doen. Heeft er nog iemand misschien een andere keuze van videokaart die beter is? Hoger dan 450 euro wil ik niet gaan.

Processor: i5-3570k
RAM: 8GB corsair
Moederbord: Asus P8Z77-M

Laatst bewerkt:
Waarom ben je naar de HD7950 aan het kijken als binnen je budget ook de HD7970 of de GTX670 past? Beide zijn beter dan een overgeclockte HD7950.

Maar dan kan ik dat geld in andere dingen steken... (toetsenbord, koptelefoon...)

Als je het verschil tussen de 2 wil weten zal je effe de specificaties moeten geven, want zo weet ik het natuurlijk ook niet...

wacht nog een paar weken en dan kun je een GTX660 TI kopen die is net zo krachtig als een GTX670 maar kost minder
ze beschikken allemaal over de zelfde gpu chip alleen is hij standaard wat lager geklokt en heeft hij iets minder cuda cores

maar met een overklok zit je vrijwel zeker op het zelfde niveau en als je geluk hebt net zo krachtig als een GTX680

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan