Sapphire radeon 9600 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

ludacrash

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Hoi,
Ik heb een probleem: Ik heb een assus p4s533-mv moederbord met een oude videokaart erin (een mx-400) , dus ik heb vanmiddag een nieuwe videokaart gekocht, de Sapphire radeon 9600 pro... Maar als ik hem in de computer zet krijg ik zwart beeld, ik heb al de driver van de oude videokaart verwijderd en ook al bios driver ge-update. dat mocht allemaal niet baten. Wat moet ik nu doen???

MVG Rick Jansen

Laatst bewerkt:
ja, maar dat was die er op de cd bij zat ik zal het proberen.

Bedankt!:thumb:

Helaas, een foutmelding bij het instaleren, er staat: Setup was unable to find components that can be installed on your current hardware or software configuration. Please make sure you have the requied hardware or software.
Kan het er niet aan liggen dat mijn moederbord 4x agp heeft en de kaart 8x agp is, of dar de kaart ddr2 is (ik weet niet wat mijn moederbord is) of kan het niet aan mijn moederbord ligen en ligt het echt aan de drivers e.d?

MVG Rick Jansen

Laatst bewerkt door een moderator:
als het goed is dan is die kaart voor 4x en 8x

kaart er wel goed in zitten?
je krijgt ook een melding als je de pc start.nieuwe hardware gevonden

de kaart zit er goed in denk ik omdet de koeler die erop zit wel aangaat, maar ik krijg dan alleen zwart beeld.

de kaart zit er goed in denk ik omdet de koeler die erop zit wel aangaat, maar ik krijg dan alleen zwart beeld.

driver probleem of memory op kaart stuk.

zou gewoon eens van voor af aan beginnen
oude drivers eraf
pc herstart
chipset(sis651) drivers installeren(op cdrom van je bord of site asus)
pc herstart
videokaart drivers installeren(ps je pakt wel de goede he die ik je linkte?je besturing bijv xp dan radeon dan 9600 series

pc herstart

edit:je kabel van de monitor zit toch wel in de kaart he?
je zult niet de eerste zijn die dat vergeet

Laatst bewerkt:
ok, ga het proberen

en als dat alles klaar is de kaart erin?

en welke driver update moet ik downen van asus site? van vga/bios/BIOS-Utilities/Utilities ???

ok bedankt, maar zolang ik nu de kaart erin doe krijg ik zwart beeld, niks meer.

ok bedankt, maar zolang ik nu de kaart erin doe krijg ik zwart beeld, niks meer.

idd

zie vorige post

na installatie je kabel in moederbord want dan draai je op je onboard

ik zal straks nog een keer kijken naar dit topic.

moet er nu ff tussenuit

wellicht is er ook nog iemand die meeleest en meedenkt

gr

eh, moet je in het BIOS de onboard kaart niet op disabled zetten, BIOS opslaan, en dan de VGA kabel in de nieuwe kaart steken?

Hallo, het helpt allemaal niet :S als ik em in de bios op onboard zet werkt dat alleen als de oude videokaart erin zit ( en ja hij zit goed aangesloten) dus zosnel ik de nieuwe videokaart erin stop is het onmogenlijk om beeld te krijgen. het ligt ook niet aan de kaart, hij werkt in de andere pc namelijk wel. ik weet echt niet wat ik moet doen, ik denk dat ik hem maar terugbreng en over een tijdje een nieuw moederbord koop (een met pci-express). maar dan moet ik nog even sparen want dan moet ik meteen een nieuwe procesor...(ofniet?namelijk nu socket 478 en alles wat je zo'n beetje koopt is 775)

MVG Rick Jansen

ja sorry.

ik heb nog zitten snuffelen of wel kon.
dacht dat kon want een van me eerste kaarten was een asus 9600xt die wel ook op 4x kon draaien

succes verder:thumb:

hej ik heb het opgelost, ik heb de Sapphire radeon 9600 pro in mijn andere computer gestopt waar een normale Sapphire radeon 9600 in zat en die in deze pc gedaan, nu werkt alles. :thumb:

hej ik heb het opgelost, ik heb de Sapphire radeon 9600 pro in mijn andere computer gestopt waar een normale Sapphire radeon 9600 in zat en die in deze pc gedaan, nu werkt alles. :thumb:

is ie wel compatible met 4x dan??

maar ok toppie toch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan