Sapphire Radeon HD7770

Status
Niet open voor verdere reacties.

afghano

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart en kwam de Sapphire Radeon HD7770 tegen op het net. Aangezien ik een budget heb van 120 euro paste deze kaart er perfect in.
Helaas weet niet niet zeker of deze videokaart wel op mijn moederbord past. Ik heb namelijk een MS-7504PV (V1.1) Micro-ATX mainboard moederbord.
De videokaart die ik wil kopen staat hier: http://www.mycom.nl/hardware/videokaarten/8041/sapphire-radeon-hd77701gb
Op de site staat dat ik een PCI Express 3.0 nodig heb. Dus mijn vraag of deze videokaart wel past en geschikt is voor mijn moederbord (heb niet zo veel verstand van moederborden).
Overigens moet ik bij deze kaart ook een nieuwe voeding kopen want ik heb minimaal 450 Watt nodig en ik heb maar 400 Watt...

Als jullie een betere videokaart voor een prijsklasse van 120 euro weten, dan graag!

Alvast bedankt

A-merk 400W voeding is voldoende, dus dan is meer de vraag of het om een A-merk gaat wat je voeding betreft.

PCI-e 16x is gewoon aanwezig op jouw computer, dus dat gaat gewoon werken, je hebt niet per se versie 3.0 nodig, PCI-e versies zijn altijd backwards compatible.

Bedankt voor je reactie.

Ik heb wat op internet gezocht en kon niet vinden welke voeding ik heb, dus ik ga zo mijn computer maar open maken. Ik heb een Amilo Desktop Li 3745.
De Sapphire Radeon HD7770 is 210 mm lang, vanaf waar zal ik moeten meten bij mijn moederbord om te kijken of hij wel past?

het moederbord zal het probleem niet zijn je moet op je kast letten
en in dit geval heb jij een standaard tower behuizing dus die kaart gaat prima passen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan