Sapphire x1950 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

zanzah

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen de Sapphire x1950 pro 512mb DDR3 PCIe gekocht maar tijdens het gamen maakt hij aardig wat lawaai en al myn vents gaan draaien. Is dat wel goed? Hij word ook na een dagje cod2 doen aardig warm als ik eraan voel :shocked:

Dus mijn vraag was of dat normaal is, zo ja wat kan ik eraan doen

Greets

hey als het goed is heb ik jouw op msn wil je ff een foto van je videokaart naar mij opsturen kan ik ff zien welke cooler jij erop hebt,
er zijn namelijk 2 types ik heb zelf het nieuwe type word ook wel warm maar dat is ook wel normaal.
en verder........tsja ik heb geen last van lawaai van mijn sapphire 1950pro.
en verder voor betere cooling is een goede airflow wel van belang.

hey als het goed is heb ik jouw op msn wil je ff een foto van je videokaart naar mij opsturen kan ik ff zien welke cooler jij erop hebt
Waarom niet via het forum?
Dan hebben andere gebruikers die dit zelfde probleem hebben, er ook nog wat aan. :confused:

tsja maar ik had hem al bij een ander probleem voor die videokaart op msn vandaar dat dat sneller gaat.

ja klopt JW
maar waar moet ik dan kijken bij dat speedfan?
en het lijkt net of 1 fan 100% draait dat staat er ook ergens bij fan03: 100%

en miss komt dat lawaai wel omdat er aan de zijkant allemaal gaatjes zitten die geluid doorlaten:P ofzoiets
ja ik heb daar allemaal geen verstand van

voor die nieuwe kaart had ik een andere videokaart(7600gs) en toen was het lawaai niet zo erg en draaide me fans niet zoveel

Bijlagen

• videokaart.JPG
    videokaart.JPG
    25,7 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
weet je zeker dat je cooler er zo uitziet dan heb je kans op te hete vrm's en kan lijden tot een kapotte videokaart
want de oude kaart heeft de cooler die op het plaatje staat en koelt de videokaart niet goed.
ik zelf heb de nieuwe cooler erop

http://www.czechcomputer.cz/uploadi...00536D94/K0709281024554724104882596343556.jpg

deze cooler hier boven als je die cooler dus hebt blijft hij dus goed gekoelt,

http://i.pricerunner.com/prod/17_9_...on_X1950_Pro_512MB_DDR3_AGP_2xDVI_TV-OUT.jpeg

maar als je de cooler hierbovenhebt moet je er een nieuwe cooler op.
en het lawaai tsja moet je eerst goed kijken of hij wel echt op 100% staat.

maak ff een foto van je eigen kaart danpas kan ik goed oordelen.

Laatst bewerkt:
ik weet wel zeker dat de koeler aan de linker kant zit. Net zoals bij dat 1ste plaatje van jou maar voor derest ziet hij er hetzelfde uit als die andere:P want ik heb namelyk niet zoveel zin om hem eruit te halen ben net blij dat hij er goed inzit ivm die harddisk die beetje in de weg zat -_-

das dus goed nieuws dan heb je het nieuwe model.
en verder zoals ik al vaker tegen je zei doe je hardeschijf ff een gat naar bove zodat je videokaart meer ruimte krijgt en niet scheeft zit.
en verder tsja mijn sapphire 1950pro heeft helemaal geen lawaai hij is juist stil.

oke dan ja miss is het de venti van me voeding wel dat kan ook want die kaart moest aan me voeding vast weetje wel en dat had ik eerst niet en toen draaide me voeding gelooof ik niet zo erg:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan