Sapphire

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
We hebben eindelijk een nieuwe videokaart naar onze zin te weten een Sapphire ATI X1650 Pro met 512 Mb geheugen en goed aangeloten appart op de videokaat met een stekkertje voor apparte voeding te geven dit is allemaal ok. Nu komt het probleem, als we de pc opstarten kregen we normaal gesproken ons LOGO van ons moederbord te zie ASUS P4C 880-E Deluxe met HT. (DEL) voor in de bios te komen stond er ook nog bij. Dat beeld krijgen we nu ook nog wel maar dan geheel vertekend, net een regenboog aan kleuren. Is daar iets aan tedoen! want dit is niet om aan te zien, of is er anders een optie om dit uit te zetten in de BIOS en zo ja waar (Megatrend bios). Het liefs zou ik uiteraard mijn Logoscherm hebben als dit mogelijk is, indien niet wat tips waar ik dat kan uitschakelen in de bios onder welk tabblad.

groetjes, @xa.

Eerst even voor alle zekerheid: drivers wel goed geinstalleerd??

Hoi mrmusic, Ja de drivers zijn allemaal goed geinstalleerd, de leverancier zegt dat ik er niet teveel aandacht aan moet besteden hij had daar ook geen verklaring voor en het gewoon moet uitzetten in de bios wat inmiddels ook al is gebeurt bij (BOOT). Maar ik blijf zeggen dit is niet de oplossing vind ik persoonlijk, maar het maakt mij nu ook niet meer zoveel uit ik moet er maar aan wennen. Wat ik wel merk is dat als de pc eenmaal is opgestart en het beeld er eenmaal staat het dan weer even weggaat en meteen weer komt? zeg maar een HIKJE daar heb ik nog geen verklaring voor maar dat zal wel komen is allemaal weer wat nieuws.

groetjes, @xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan