Sasservirus? Hoe kom ik de laptop in?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bleachaddict

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2007
Berichten
8
Bij opstarten geeft Laptop de melding Issas.exe Systeemfout Objectnaam niet gevonden.
Er kan alleen op OK geklikt worden, hierna reboot de Laptop, zelfde melding etc., etc.

Via F8 kom ik wel in het opstartmenu, maar welke keuze ik ook maak, foutmelding blijft verschijnen en ik kom de laptop niet in.

Heb inmiddels wel een executable via Symantec Removal Tools op een USB stick staan maar krijg dit hierdoor niet geinstalleerd.

Veel gegoogled maar nog geen oplossing tegengekomen behalve herinstallatie.

Ik heb geen eigen Windows software voor herinstallatie (was pre-installed, dat koop ik dus nooit meer). En zolang ik de laptop niet in kom kan ik ook geen files verwijderen via Regedit.

Heeft IEMAND een oplossing voor me???? Ik vrees momenteel het ergste.
 
Kan je wel kiezen voor Laatste bekende juiste configuratie?

Heb je nog wel een windows xp cd ergens liggen of die je kan lenen?
 
Laatst bewerkt:
Als ik die optie kies dan gebeurt precies hetzelfde.
Een blauw windows scherm zonder pictogrammen etc, met alleen de foutmelding.

Mogelijk dat ik dinsdag wat collega's om software kan vragen. Maar kan ik hier iets mee ZONDER direct een herinstallatie te doen?
 
Hoi !

Je hebt geen floppy-drive op dat lappie ?

Zo, maak een bootable floppy op een andere PC en zet er deze: http://www.f-secure.com/download-purchase/tools.shtml op.

Opstarten van de floppy, progje uitvoeren in DOS en klaar-is-kees.

Zou ook moeten kunnen op een USB-stick, als opstarten daarvan ondersteunt wordt door je MOBO, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Greetz,

Harry.
 
Nee ik heb geen Floppy meer.
En de pc van mijn moeder waar ik nu achter zit ook niet.

Waar zit in Windows XP eigenlijk de optie om iets bootables aan te maken? Ik zie hem niet.
 
Je hebt een lege geformatteerde floppy nodig en die doe je in de floppydrive.
En dan kopier je wat maar vaker moet je iets van start.bat of install.bat dubbelklikken om het te laten schrijven naar de floppy.
 
Harry,

Erg bedankt voor de input maar al die software installeren die hiervoor nodig is op mijn moeders pc die het nu goed doet ben ik eerlijk gezegd een beetje huiverig voor. En de instruktie is me ook wat aan de moeilijk kant. Denk niet dat dat goed gaat.

Iemand nog iets anders :-( ?
 
Hoi !

Her-install ?

Niet nodig, maar ja.....


Greetz,

Harry.
 
Hij is bij een servicedesk gecleaned. Heb net Norton ghost geinstalleerd en gebackupt naar USB schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan