Sata 3G versus Sata-300??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zafar

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Beste leden,

Ik ben niet zo bekend met alle type aanslutingen voor interne hardeschijfen, maar ik ben wegens een virus verplicht me hele hard schijf te vervangen. Volgens fabrikant bevat mijn pc een 3,5" SATA-3G schijf (7200rpm). Als ik zelf zoek naar prijzen voor hardeschijven op bijvoorbeeld tweakers, zie ik staan Sata-300 of Sata-600, kan iemand mij uitleggen wat het equivalent is voor SATA-3G? Ik denk namelijk dat ze het zelfde zijn, maar ik kan het ook mis hebben :(

waarom zou je je hdd vervangen na een virus?

Niet meteen antwoord op me vraag, maar wel ook valide vraag haha, ik heb namelijk een virus of iets dergelijks, waarbij ik ronduit alles heb geprobeerd om hem eraf te krijgen. Tot aan een clean install, maar het gaat maar niet weg en sterker nog ik heb een clean install gedaan, waarbij hij tijdens de set-up process zelf maar even ABCDEFGHIJKLMNOP ...voor intypt als gebruikersnaam. Ik ben radeloos .... sta op het punt op te geven. Het laatste wat ik nog probeer is via een bootcd het op te lossen, maar ik heb er weinig vertrouwen in!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan