sata hardeschijf probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

BizZz

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2005
Hallo,

Ik wist niet precies waar deze vraag moest, maar omdat het hier in dit gedeelte over partities enzo gaat lijkt dit mij de beste plaats dan ;) .

Het zit zo ik heb een nieuw systeem gekocht:

amd 3500+, 1gb kingston, 200gb maxtor sata schijf met een asus a8n deluxe moederbord. Ik heb windowsxp erop gegooid en alles werkt perfect. Het enige probleem:

Windows kent de hardeschijf en geeft aan dat de maximale hoeveelheid +/- 190 gb is maar zegt dat er maar 122 te gebruiken is en dat de rest al in gebruik is. Ik snap niet hoe dit kan omdat alleen windows xp erop staat met norton antivirus 2005.

Kan iemand mij misschien verder helpen? (ik heb geen partities gemaakt en de raid controller is uitgeschakeld)

mvg Paul

om te beginnen norton eraf gooien: vind bijna nooit iets en zorgt voor meer ellende en is enorm traag. heb je service pack 2 al staan?

Ok norton gaat er z.s.m vanaf. Raden jullie misschien nog een ander anti-virus programma aan dat wel goed werkt? Ja service pack 2 is al geinstalleerd met alle updates.

mvg Paul

*edit: ik heb gewoon even alles op de schijf geselecteerd en dat neemt +/- 10,2 gb in. Terwijl windows aan geeft dat er al 74 gb in beslag is genomen.

Laatst bewerkt:
al eens verborgen bestanden weergeven aangevinkt? avg antivirus is een goeie en gratis:thumb:

Ja alle verborgen bestanden aangevinkt. Maar het rare is, ik had alleen windowsxp + updates(sp2) erop gegooid en norton. Maar norton antivirus is er nu af maar ik heb nog steeds te veel gebruikt.

mvg Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan