sata schijf installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
beste ,

ik heb een moederbord asus deluxe A7N8X.
heb ook de laatste drivers van de site en weet na veel zoeken ook dat ik ze niet alle nodig heb om mijn schijf te installeren .

nu is mijn vraag of iemand weet wat ik juist nodig heb om mijn sata schijf te installeren want de drivers zijn te groot voor op een floppy te zetten ik zou maar een bepaald iets nodig hebben.

ik weet ook niet hoe ik ze moet installeren tijdens het opstarten .

alvast bedankt

dit zijn de drivers maar ik weet dus niet welk onderdeel ik hoe moet installeren wel weet ik dat alles niet op een floppy gaat

http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7N8X Deluxe&Type=Drivers

Op de Asus Moederbord-cd staat een read-me hierover, tekst en uitleg hoe je het moet doen.
Je moet met de cd in de lade nogal ingewikkeld zelf de driver kiezen bij de installatie. Dus niet automatisch laten installeren.

tja dat is me ook al verteld maar ik snap het niet goed ( die cd is int engels en ik begrijp er geen snars van ):o

groetjes
johnny

Het is vrij simpel eigenlijk
het makkelijkste is om de nieuwste drivers te downloaden, versie 1.50. Pak dit bestand uit
je krijgt nu 2 mappen en 8 bestanden.
Kopieer nu die 8 bestanden (dus niet de mappen op een floppy en klaar.
Denk eraan dat je bij de installatie van xp en 2000 (als je tenminste windowes op die sata schijf wilt zetten) op F6 drukt zodra dat onderaan het scherm verschijnt.

bestand is te groot om op floppy te zetten ...

:o

Geplaatst door a194645
tja dat is me ook al verteld maar ik snap het niet goed ( die cd is int engels en ik begrijp er geen snars van ):o

groetjes
johnny
Print het even uit en ga er mee naar iemand die wel Engels begrijpt, of zet de tekst hier.

Dirk zeer bedankt voor alle moeiten maar het is me eindelijk gelukt , zal vlug even zeggen waar het probleem lag
toen ik eindelijk gevonden had wat juist te kopieren zei ie telkens iets van dat het niet ging omdat de floppy geen id had en niet herkent werd ( zoiets was het ongeveer he ) heb dan op eigenschappen geklikt met rechtermuisknop en daar een vinkje gezet bij (dacht , deze map confireren of weer zoiets ) toen kon ik het wel op een floppy zetten en ook installeren

hehe , kweet niet juist hoe ik het gedaan heb maar tis gelukt dankzij jullie tips :thumb:

zeer bedankt
johnny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan