Sata schijf maakt lawaai.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene210879

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo Allemaal,

Ik heb eigenlijk meer een vraag als probleem denk ik.

Ik heb 2 sata schijven in mijn pc zitten 1 500 gb voor mijn windows vista en de 2 sata schijf is 320 gb pas een week oud.

Mijn 2 sata schijf die maakt best veel lawaai en af en toe slaat hij gewoon uit dan hoor ik niet meer dat hij draait en als ik dan de pc gebruikt start hij weer op en de pc is dan traag en hij maakt weer dat lawaai.en hij begint dan steeds harder te draaien.

Ben er mee terug gegaan naar de winkel en die zeggen dat ze niks hebben kunnen ondenken.

De 1 ste sata schijf doet het juist niet die hoor ik nooit.

Groeten Rene

Nee is niet het zelfde merk.

sata 1 is van het merk onbekend maar dit staat bij apparaat beheer
wdc wd3200haaks-00g3ao ata device

sata 2 is van samsung hd502ij ata device

Ik heb een hp pavilion pc

Je sata 1 is van Western Digital, dus niet onbekend.:)

Hoi,

Ik weet niet of het toeval is maar ik heb ook een Samsung en eigenlijk maakt deze ook kabaal en zo erg dat ik hem los op een plaatje rubber in de kast hebt gelegd nu valt er mee te leven. tegenwoordig koop ik alleen nog western digital.
Misschien dat de winkel nog wil ruilen

Modag

Toevallig dat die andere een western digital is

ruilen zal niks worden ik heb net nagekeken en ik heb geen week maar 2 maanden heb ik me vergist maar volgens mij ligt dat aan samsung de vorige die ik had die dat ook steeds dat opstarten en dan stop hij weer naa een uur ofzo terwijl hij wel gewoon overal zichtbaar

ik heb er na gekeken en daar heb ik geen plaats voor in mijn kast daar zitten andere aansluitinge in die ik nog kan gebruiken maar de kop van de schijf hoor je draaien en ik weet niet of het dan weg is door dat ding

Hoi,

Wordt denk ik wel versterkt door de kast je zou hem even uit de kast kunnen halen en op boek leggen of zo

Modag

uit de kast halen beging ik niet aan maar dan laat ik het gewoon zo.

Bedankt voor de tips en mee denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan