SATA schijf??? Spoed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb een SATA schijf geïnstalleerd op een asus mobo K8V. Zit aan SATA1 op het moederbord. Het boekje geeft alleen instructie voor raid sata. Mogelijk is dit overeenkomend, maar mijn eerste probleem is dat ik niets op het scherm krijg, de monitor start niet op. Ik heb een ati9800 pro met een gewone aansluiting voor de monitor en een andere waar overigens een koppelstuk op kan voor de gewone monitor aansluiting. Welke moet ik nu nemen?? Vergeet info voor SATA niet...indien jullie wat weten!?

groeten elbert kok

Volgens mij is dit correct. Heb je de drivers van de harde schijf vanaf je mobocd ook geinstalleerd?
Evt. BIOS instellingen controleren.

wat betreft de 9800 pro, volgens mij is daar maar 1 mogelijkheid om een standaard vga stekker in te duwen deze moet je hebben dat koppelstuk is voor een eventuele 2e aansluiting en in principe zonder koppelstuk een dvi aansluiting.

succes
H

Er bestaan voor harde schijven 2 technologiën: Parallel ATA en de nieuwe Serial ATA (SATA). SATA is een interface technologie die momenteel een maximum overdrachtsnelheid tot 1,5 Gb/s kan leveren.
Meer info (Eng.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan