sata ???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

ik heb net een nieuw moederbord gekocht . en nu wil ik me sata schijf gaan gebrueken maar het lukt niet. wat doe ik fout .

ik kan windows niet instaleren op de nieuwe sata schijf .

wie kkan mijn vertelen hoe dit moet

In de bios de raid/sata controller aanzetten, een driverdisk maken voor het gebruik met XP, bij installatie op de F6 toetsen met de driverdisk in de floppy drive en deze drivers installeren.

klopt maaar als hij klaar is met instaleren dan moet je onder op de balk staat s=stuurings prog van disk en enter is stuuring prog van windows .

maar ik kan de s in toetsen

djoeke zei:
klopt maaar als hij klaar is met instaleren dan moet je onder op de balk staat s=stuurings prog van disk en enter is stuuring prog van windows .

maar ik kan de s in toetsen

Weet niet zo goed wat hier staat en wat je bedoeld, koeterwaals heet die taal, geloof ik:eek: , maar je moet op de E drukken voor het stuurprogramma van de flop, kiezen, enteren, geloof ik, en de tweede keer gewoon enteren.

klopt inder daat dat het de e moest zijn . maar er stond een s omdat het niet lukte wat jij eerst zei heb ik gewoon op een paar toesten geslagen en het werkte/

en sorry voor de ondelijke taal maar gisteren zijn er bij mijn 2 moederborden de lucht in gegaan. 2x moederbord verbrand van daar die haast.

maar bedankt het werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan