Satellietverbinding (TomTom Go 300)

Status
Niet open voor verdere reacties.

spietos

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo,

Ik heb nog een oude TomTom Go 300, die het verder nog naar behoren doet. Echter, mijn auto heeft ijzer verwerkt in de ramen, of is iniedergeval vrij sterk/dik. Voordat mijn TomTom een satellietverbinding gevonden heeft, duurt het wel even. Ook onderweg heeft hij soms problemen, en valt de verbinding zomaar weg.

Waar zou dit aan kunnen liggen? is het mogelijk om deze satellietverbinding te ''tunen'' o.i.d.? Zodat het bereik beter is.

Hoi,

Ooit een keer gehad, voedingsstekker bleek achteraf niet goed ingeplugd te zijn. (geciteerd):D

Rick

Hmm.. Dat lijkt mij vrij sterk, ik druk hem juist aan wanneer de verbinding wegvalt, maar dat helpt vrijwel niets. Een kabelbreuk o.i.d. zou kunnen maar, ik heb het juist sinds ik de tomtom in mijn nieuwe auto gebruik, waar het glas wat dikker is.

De tomtom van mijn zoon, een nieuwere versie, dat wel.. Doet het overigens prima zonder problemen.

Bestaat er uberhaubt een mogelijkheid om je satellietverbinding te versterken? wat technische aanpassingen bijv?

Maar, hardware-matig iets aanpassen in de TomTom d.m.v. een firmware upgrade o.i.d. bestaat dat ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan