Save.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josd82

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
Berichten
54
Op mijn hardeschijf staan 2 mappen met de naam save.exe en savenow.exe. Wat zijn dit voor een programma's? Kan ik ze delete?
Toen ik firewall op mijn computer had gezet toen zag ik dat save.exe verbinding maakte met internet. Is dit een spyware ofzoiets?

Mvg Jos
 
Heb je een geupdate virusscanner? Daar zou ik eerst maar eens mee beginnen.
 
Ik had dit bestand ook nadat ik Download Accelerator Installeerde. Het is een of ander programmaatje dat reclame pop-up't als je bent aan t surfen(kan dus gewoon weg). Hoe te verwijderen:
-Waarschijnlijk is het bestand in het geheugen geladen en moet je eerst met CTRL+ALT+DEL ff naar Taakbeheer gaan en daar Save.exe bij tabblad processen op taak beïndigen klikken, daarna kun je het gewoon verwijderen. Als je bang bent voor meer reclame op je pc, raad ik je aan om het programmaatje: Ad-Aware te downloaden (=gratis!), deze scant je hele schijf en verwijdert alle reclame uit je Peecee. :thumb:

http://www.lavasoftusa.com
 
Ik kreeg de bestanden erbij toen ik Kazaa had gedownload. Ad-aware vind ze inderdaad en voor de zekerheid heb ik ze nog even in quarantaine geplaatst. Nooit meer wat over gehoord, dus gewoon weggemieterd, geen probleem....
 
Bedankt MoRpHeUs!! Ga dit meteen downloade!

Groeten Jos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan