Hallo,
Kom er net achter dat ik deze vraag in een verkeerd deel van het forum heb geplaatst.
Vandaar dat ik hem hier nogmaals plaats. Hopelijk heeft er iemand een antwoord op ;-)
Onderstaande code gebruik ik om een excel bestand op te slaan als een comma gescheiden txt bestand
Wat ik nu wil is het opgeslagen bestand automatish mailen naar een fixed mail adres met een fixed subject.
Ik zit zelf een beetje te rommelen om onderstaande sub er tussen te proppen echter lukt het mij niet om de actieve sheet te versturen als een csv.txt bestand.
iemand een idee hoe ik dit makkelijk ertussen krijg?
alvast bedankt,
Kom er net achter dat ik deze vraag in een verkeerd deel van het forum heb geplaatst.
Vandaar dat ik hem hier nogmaals plaats. Hopelijk heeft er iemand een antwoord op ;-)
Onderstaande code gebruik ik om een excel bestand op te slaan als een comma gescheiden txt bestand
Code:
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=Pad & "\INTERFACE_FILE_LTC_SO_" & Format(Date, "_yyyymmdd_") & Format(Time, "hh.mm.ss") & ".txt ", FileFormat:=xlCSV, CreateBackup:=False
Wat ik nu wil is het opgeslagen bestand automatish mailen naar een fixed mail adres met een fixed subject.
Ik zit zelf een beetje te rommelen om onderstaande sub er tussen te proppen echter lukt het mij niet om de actieve sheet te versturen als een csv.txt bestand.
Code:
Sub zenden()
ThisWorkbook.SendMail “blablabl@blablabl.nl”, "Fixed subject txt"
MsgBox "txt bestand is verstuurd. Controleer in de Verzonden Items of het verzenden gelukt is.", vbInformation, "Sheet verzonden"
End Sub
iemand een idee hoe ik dit makkelijk ertussen krijg?
alvast bedankt,