• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Save xls error notificaton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiser911

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Hoi,

Ik heb een bestand met heel veel macro's en tabbladen. Telkens wanneer ik dit bestand wil saven zegt hij (this file is created using a later version of Microsoft Excel. Ik heb eerst geexperimenteerd door alle tabbladen te deleten (geen resultaat) Daarna alle macro's (ook geen resultaat). Als laatste nog op internet naar een converter gekeken.

http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&q=excel+97+convert+xls

Ook geen resultaat

Now i'm lost :s ik weet nog dat ik het bestand een keer heb ge-edit in xp. Daarna heb ik het altijd gebruikt in office 97. Het lijkt wel dat het ergens in de broncode van het bestand zit......... :S

Does somebody have an idea ?? bestand is attached

Jiser

En heb je nog een hogere versie van excel dan 97.
Dan zou je dat eens kunnen proberen.
Openen in de jongste versie en dan opslaan als een excel 97 bestand.

Net gesaved op xp als office 97 bestand en weer opgestart en geprobeerd te saven in office 97 maar helaas zonder resultaat

Hmmmmmm
Jammer had een kleine hoop dat dat wel zou lukken.

Volgens mij zijn we hier getuige van een Wereldwonder of van een poging van Microsoft om iedereen op duur en onnodig XP te krijgen.

Jiser

Je mag, lees mag. dat bestandje wel eens naar mij mailen.
Ik gebruik excel 2003, wil het daar wel eens in openen en dan opslaan onder excel 97 en dan weer terug sturen.
Mijn e-mail adres staat in mijn profiel

Heb (als m'n router/firewall dat heeft toegelaten) attached

PS. Je hoeft niet bang te zijn, ik heb alle macro's en tabbladen al gedelete met het experimenteren. Ik heb alleen een manier nodig om dat berichtje weg te ......... zodat ik dat op het origineel bestand kan uitoefenen

Jiser

Dat heeft hij dus wel..... naar welk email address kan ik het sturen?

Klik even op de knop profiel van mij en dan op de tekst klik hier om puppie en mail te sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan