savegame GTA IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cetjeee

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Beste mensen,

Ik heb zin in gta. Ik had het uitgespeeld en had nog mijn savegame opgeslagen van vroeger. Nu wil ik deze savegame in de savegame map zetten van GTA IV en laden. Nu zegt hij: ''Load failed. Please check your hard drive and try again.'' Ik heb nu de versie GTA IV 1.00.0000. Wat moet ik doen voor de savegame werkend te krijgen? Ik heb nu al 2 uur gezocht maar vond nergens een oplossing. Versta ook helemaal niks van die XLIVE wrapper enzovoort...

Mvg,
Cédric

de save file woord beschermd door een code in een ander bestand. als je de hele map waar de save game in zat nog hebt dan moet je alle gegevens die er in staat kopiëren. en die xlive wapper moet je laten want als ik die in de map zet waar ik gta geïnstalleerd heb doet gta het niet meer. de xlive wapper is voor hacks en mods gemaakt, het verandert namelijk een instelling in xlive.

Ik heb alleen de SGTA407 ... Verder heb ik niks. wat moet ik nu doen? ik wil niet helemaal van 0 beginnen... Kan ik nergens anders wat downloaden?

grtjs

zo veel ik weet moet je dat ene bestand hebben of anders opnieuw beginnen

Ik heb de SGTA407 maar als ik heb mij mijn savegame-map plaats dan gaat het niet want dan zegt hij load failed. Please check your hard drive and try again...

Start niet

Beste,

Ik heb dit gedaan wat u zegt maar nu start gtaIV niet meer op, ook niet als ik via de map GTAIV launch klik en als administrator uitvoer... Wat kan ik nu nog doen om niet helemaal van 0 te beginnen?

Grtjs & Bedankt

haal die xlive wapper er maar weer uit. ik weet geen mogelijkheid meer om je game data te redden.
en als je op nieuw begint kun je te minsten nog wat doen in plaats van alleen maar een beetje rond rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan