Savegames battlenet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilcovms

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
Hallo,
ik heb een kleine vraag ik speel starcraft 2 en diablo 3 van blizzard. alle games zijn gekoppeld aan mijn battlenet account.
nu ga ik binnenkort een laptop kopen waar ik deze game verder op wil spelen. nu las ik de eene keer op internet dat de savegames via cloud werken en als ik in zou loggen op mijn laptop dat ik dan gewoon verder kon spelen waar ik was en de andere keer las ik dat het wel gewoon op de computer opgeslagen zit.
weet iemand wat klopt en wat niet? en als het wel opgelsagen zit op je computer hoe verplaats je ze dan naar je laptop?
mvg wilco

Hoi Wilco,

Je zou het eens op een andere pc kunnen uitproberen met je eigen account.

De savegames van spellen word meestal opgeslagen in 'documenten' in je bibliotheek.
Als je ze dan eenmaal gevonden hebt kun je de savegames gewoon kopiëren naar bv een usb stick, en later weer terugplaatsen op dezelfde plek dan natuurlijk.

Laatst bewerkt:
hallo,
oke dat ga ik inderdaad eens proberen. bedankt.
en als je de savegames op een usb hebt waar moet je ze dan precies terugplaaten? gewoon naar de map van de game slepen?

Hoi,

Als je de savegames gevonden hebt en op je usb stick hebt gezet, dan moet je even goed onthouden ( of schrijf t even op ) waar precies je ze vandaan hebt gehaald.

Meestal is dit bv. C:\Users\jouwnaam\Documents\dat spelletje\savegames of iets dergelijks

Als je dan eenmaal je laptop hebt, kopieer je de savegames ook precies weer op die plek, niet naar de directory van de game, maar volgens mij moet je dan eerst even de game starten, er word dan een mapje aangemaakt voor je savegames om op te slaan.
En als je dus geluk hebt worden de savegames in de cloud opgeslagen, maar kijk eerst eens in je documenten.

oke hartelijk bedankt voor de hulp! mensen die wel zeker weten dat het cloud is mogen nog steeds reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan