Savegames kwijt na het her-installeren van Steam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pikacro

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Hey mensen,

Ik kreeg laatst een error met steam. De enige manier om het op te lossen was om Steam te her-installeren. Daarna heb ik Modern Warfare 2 geinstalleerd en nu ben ik al mijn titles, prestige en al die zooi kwijt...

Hoe krijg ik het terug?

Op sommige computers kan je het ongedaan maken door om het systeem te herstellen
(de computer terug zetten naar een eerdere moment (bijvoorbeeld 1 week geleden)),
Mischien kan je dit proberen maar ik weet niet of dit ook werkt met spellen

succes

Je had steam verwijderd, maar hoe zit het dan met cod mw2? Waarom heb je die moeten installeren? En als je die ook had verwijdert, geen backup van je saves gemaakt?

Op sommige computers kan je het ongedaan maken door om het systeem te herstellen
(de computer terug zetten naar een eerdere moment (bijvoorbeeld 1 week geleden)),
Mischien kan je dit proberen maar ik weet niet of dit ook werkt met spellen

succes

Net geprobeerd, heeft niet echt effect gehad. Ik heb nu alleen geen bericht meer dat het synchroniseren met Steam Cloud niet werkt.

Je had steam verwijderd, maar hoe zit het dan met cod mw2? Waarom heb je die moeten installeren? En als je die ook had verwijdert, geen backup van je saves gemaakt?

Ik moest die installeren in de map van Steam, Steamapps. Als het goed is worden de savegames op Steam Cloud opgeslagen en niet op "Mijn Computer".

Iniedergeval bedankt voor de snelle reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan