Savingtoyou spyware verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Beste,

Sinds enkele dagen verschijnt er tijdens het surfen op internet spyware genaamd " savingtoyou "
Ik kan zelfs mijn webmail niet meer normaal lezen omdat er telkens als ik een nieuwe mail aan klik er direct savingtoyou spyware overheen geschoven wordt.... :(
Een zoekactie via Google heeft niets opgeleverd want daar verwijzen ze naar het configuratiemenu en dan naar het onderdeel programma verwijderen, maar savingtoyou komt in de gehele geïnstalleerde programmalijst niet voor. Ook heb ik getracht deze spyware middels Spyhunter 4 te verwijderen maar ook dit zonder succes. Spyhunter 4 vindt savingtoyou niet eens....
Wie kan mij vertellen hoe ik deze vervelende spyware dien te verwijderen?

Alvast bedankt voor uw reactie / advies.

Mvrgr. Mark

Helaas.... Spybot & Destroy heeft van alles gevonden en verwijderd maar niet de spyware van savingtoyou.
Blijkt wel dat het bijzonder hardnekkige spyware is die zich niet of moeilijk laat verwijderen.
Ik had m'n pc ook al met Super Antispyware en ook met AntiMalware gescand maar ook deze beide scanners vonden de spyware niet.

Toch bedankt voor jou tip CBke !!!

Mvrgr. Mark

Die spyware staat er natuurlijk wel snel terug op.
Wat je vaak ziet is dat deze dingen de startpagina van de verschillende browsers aanpast.
Als je dan eender welke browser opens installeert hij zich vrolijk terug op je pc.

Dus even allen browsers die je geïnstalleerd hebt
- de startpagina veranderen
- de cache volledig ledigen
- alle schermen van de browser sluiten

Ook even kijken of er geen verdachte icoontjes opduiken op de desktop.
Dan spybot nog even updaten en laten draaien.

Hopelijk ben je er dan zo vanaf,

CBke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan