SBeep

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelK

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2012
SBeep

SBeep is een programma waarmee je notificatie geluiden kan maken. Zo kan je een computer bijvoorbeeld een geluidje laten maken als hij klaar is met opstarten of je kan mensen wegjagen met tonen tot 32000 hertz!

Foto1.0.2sbeep.png
SBeep is een batch applicatie, dit houd in dat hij moet worden uitgevoerd vanaf cmd (command prompt). Na het download zal je zien dat het .zip bestand twee .exe bestanden bevat, dit zijn:
bepr.exe = Bestand wat geluiden maakt
beep.exe = Bestand wat bepr.exe stuurt
Als een van deze twee bestanden mist is het programma onbruikbaar!

Belangrijkste syntax van SBeep: "beep [Toonhoogte {hertz}] [Duratie {secondes}]", vul dit in en typ het dan in Cmd!

Wil jij nou het programma altijd vanaf elke locatie uitvoeren in cmd? Typ dan in Cmd "beep /i", dit zorgt ervoor dat beep.exe en bepr.exe naar de Windows map worden gekopieerd. Zo zal het mogelijk worden om beep.exe vanaf elke locatie uit te kunnen voeren! Wil je nu SBeep weer verwijderen? Typ dan "beep /u" in Cmd en beep.exe en bepr.exe zullen weer uit de Windows map worden verwijderd! Verder informatie over syntax in Cmd zelf? Typ dan "beep /?"!

Wat er getest moet worden:
- Zoeken naar buggs
- Of installatie en verwijdering (beep /i en beep /u) goed werken
Verder zijn tips altijd welkom!

Systeemvereisten:
Windows XP of hoger
10MB vrije plaats op HDD

Downloads:
SBeep 1.0.2 (Beta)

Laatst bewerkt:
Heb ik gevraagd of je moet doneren? Doneren moet niet... Het is zeer fijn als er donaties zijn, maar dat ga ik niemand verplichten (dan is het niet meer doneren)!

Laatst bewerkt door een moderator:
En wat moet er nu getest worden? Of is het meer een aanprijzing van je programma

Gewoon of het werkt (dus alles).... Heb ik soms iets verkeerds in de post gezet?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, je zegt niet wat je verwacht. Bovendien riekt dit naar commercie

Al zou het commercie zijn, is dat dan verboden? En ik zal er wel even in zetten wat moet worden getest en dan is deze post netjes volgens de regels gemaakt... Als je verder nog suggesties hebt waardoor het niet meer "commercie" is kan je die dan even posten?

Edit: Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan. (Hieronder worden ook referrals verstaan) -> De link verwijst naar mijn website en heeft niks met 'naamsbekendheid' te maken en al helemaal niets met omzet genereren (en als we nu gaan beginnen over doneren, daar is die link niet voor bedoeld). Ik heb die link alleen geplaatst zodat mensen extra info kunnen krijgen, ik heb geen problemen om die link weg te halen als dat zou moeten! En vind je de afbeelding erg commercieel?

Laatst bewerkt:
Door deze zin
Voor meer informatie of andere programma's van SBC bezoek je de site!
zoek je bezoekers voor je site. Kortom even die zin aanpassen en je link verwijderen. Vragen over je programma kunnen hier gesteld en beantwoord worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan