Ik hoop dat de titel nog een beetje duidelijk is! 
Ik weet dat ik geen trust op kan zetten tussen 2 SBS 2003 DC's. Maar is er een andere mogelijkheid om via via (of third party software) toch een agenda en contactpersonen te synchroniseren?
Wie weet hier meer over? (ben al even aan het zoeken op internet, maar kom veel antwoorden tegen over het synchroniseren van een mobiele telefoon, dat werkt allemaal wel alleen die Gatbarry (blackberry) niet.)
Ik lees net mijn TS en merk dat de info wat summier is.
plek 1:
SBS 2003 R2 std = AD / DNS / DHCP / Filesharing / exchange 2k3 sp2
Plek 2:
SBS 2003 R2 std = AD / DNS / File- / printsharing / exchange 2k3 sp2
Via een VPN verbinding heb ik de 2 servers aan elkaar 'gekoppeld'
DNS heb ik zo ingesteld dat ze elkaar kunnen resolven.
dus op server1:
ping server 2
antwoord van 10.0.1.1
antwoord van 10.0.1.1
Dus dat werkt. Maar is er dan ook een mogelijkheid om exchange agenda en contactpersonen te synchroniseren.
Mocht dat niet werken hoe kan ik dan het makkelijkst de echange info van server 2 naar server 1 pompen en vise versa.
Alvast bedankt voor de info!

Ik weet dat ik geen trust op kan zetten tussen 2 SBS 2003 DC's. Maar is er een andere mogelijkheid om via via (of third party software) toch een agenda en contactpersonen te synchroniseren?
Wie weet hier meer over? (ben al even aan het zoeken op internet, maar kom veel antwoorden tegen over het synchroniseren van een mobiele telefoon, dat werkt allemaal wel alleen die Gatbarry (blackberry) niet.)
Ik lees net mijn TS en merk dat de info wat summier is.
plek 1:
SBS 2003 R2 std = AD / DNS / DHCP / Filesharing / exchange 2k3 sp2
Plek 2:
SBS 2003 R2 std = AD / DNS / File- / printsharing / exchange 2k3 sp2
Via een VPN verbinding heb ik de 2 servers aan elkaar 'gekoppeld'
DNS heb ik zo ingesteld dat ze elkaar kunnen resolven.
dus op server1:
ping server 2
antwoord van 10.0.1.1
antwoord van 10.0.1.1
Dus dat werkt. Maar is er dan ook een mogelijkheid om exchange agenda en contactpersonen te synchroniseren.
Mocht dat niet werken hoe kan ik dan het makkelijkst de echange info van server 2 naar server 1 pompen en vise versa.
Alvast bedankt voor de info!
Laatst bewerkt: