SBS 2008 Update Fase 3 Van 3 0%

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
Berichten
210
Beste helpers,

Ik heb een nieuwe server aangeschaft. Een Dell T110.

Gisteren wilden ik de server even opnieuw starten. Maar nu blijft de server hangen bij het opstarten en staat er al sinds gisteren. Updates configureren Fase 3 van 3 - 0% voltooid.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
 
Blijft hij daar na iedere herstart op hangen of heb je hem nog niet uit gezet?
 
hij blijft daar na iedere herstart ophangen. Als ik hem afsluit duurt dat ook een eeuwigheid omdat er dan updates configureren staat. Een bijkomstigheid is dat ik elke keer als ik hem opnieuw opstart en hij eindelijk het op geeft Fase 3 van 3 te installeren (het lijk erop dat hij na een aantal uren dit te proberen het opgeeft) mijn netwerkkaart driver opnieuw moet installeren.
 
Zat er een nieuwe driver van de netwerkkaart tussen de updates?
Misschien heeft Dell een nieuwere firmware voor de netwerkkaart? Dat heeft bij mij ook diverse rare problemen verholpen (al was dat bij een HP server)
 
er zit geen update voor mijn driver bij, maar wel wat andere rare zaken.. een update voor sharepoint.. ik heb helemaal geen sharepoint geinstalleerd.. als ik de driver handmatig van de microsoft website haal, staat er ook als ik wil installeren dat er geen software pakketten op mijn server zijn waar deze update op aansluit..

ik heb deze update dan ook verborgen. als ik dan de server opnieuw opstart blijft hij als nog hangen bij fase 3 van 3, zelfs als ik geen enkele update op installeren zet doet hij het als nog. De enige manier om niet daar te blijven hangen is om de Update service uit te zetten. zodra ik hem aanzet en reboot gebeurt het dus. als hij dan toch door gaat na de instellingen weer ongedaan te hebben gemaakt doet mijn netwerk driver het voor geen meter meer. ik kan niet meer in het update scherm komen, in het netwerkscherm gaat ook niet, rechtsklik op het computertje rechts onder ook niet, internet explorer openen gaat niet.. kan gewoon helemaal niets meer.. zelfs dns opstarten gaat niet..
 
oplossing

hallo het is alweer een tijdje geleden dat je het probleem had. heb je al een oplossing kunnen vinden ? ik heb namelijk het zelfde probleem...
 
Dit topic is uit 2010 en het is niet de bedoeling deze nog omhoog te halen. Ik ga dit topic dan ook sluiten. Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen hierover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan