Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn server start soms zomaar ineens op (als hij vastloopt soms ook) of loopt vast en moet dan handmatig aan en uit gezet worden met de knop. Hoe los ik dat op?
Door onderzoek te doen:
a. Voeding goed genoeg?
b. Koeling goed genoeg? Temperaturen niet te hoog?
c. Server stofvrij?
d. Geheugen getest? Bijv. met memtest86?
e. Staan er minidumps in C:\Windows\MiniDump die mogelijk kunnen vertellen wat er mis gaat? Je zou ook (als ondiepe test) alvast met BlueScreenView die minidumps kunnen scannen, als ze inderdaad bestaan.
a. Voeding goed genoeg? -> Hoe controleer ik dat?
b. Koeling goed genoeg? Temperaturen niet te hoog? ->
c. Server stofvrij? -> Zo goed als
d. Geheugen getest? Bijv. met memtest86? -> moet ik nog doen maar lijkt me sterk
e. Staan er minidumps in C:\Windows\MiniDump die mogelijk kunnen vertellen wat er mis gaat? Je zou ook (als ondiepe test) alvast met BlueScreenView die minidumps kunnen scannen, als ze inderdaad bestaan. -> Er is bij mij geen map minidump
a. Nakijken welke voedingseisen je server stelt. Natuurlijk kan het zijn dat je het als 1 geheel gekocht hebt, in welk geval de voeding sterk genoeg zou moeten zijn (als je niet ondertussen dingen hebt toegevoegd of vervangen).
b. Beter ook even met een ander programma die temperatuur testen, zoals Speccy
Omdat er blijkbaar geen Blue Screen of Death is geweest (je zegt dat er geen minidumps staan) dan zou het een echt hardware probleem moeten zijn, zoals oververhitting, geheugenproblemen, moederbordproblemen, voedingsproblemen etc. Ik vrees dat, behalve wat temperatuur- en geheugentests, er vanuit het forum niets aan hardware problemen gedaan kan worden.
Die 70ºC in je eerste screenshot is wel hoog voor een Core i3. Wat voor voeding heb je? Zou inderdaad ook aan geheugen denken en Memtest86 een paar uur laten draaien.