SBS2008 geen verbinding met RWW vanaf 1 ip adres, andere wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjotter14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2014
Ls,
Ik heb een SBS2008 staan met LAN to LAN VPN verbindingen naar twee locaties.
sinds een paar dagen kan ik vanaf 1 locatie geen verbinding meer maken met RWW in SBS2008.
Als ik de website opvraag krijg ik een witte pagina. (https://remote.domeinnaam.nl)
Andere websites zijn wel toegankelijk.
Ook de LAN - LAN verbinding in de routers is er mee gestopt (van Draytek Vigor 2800 naar Draytek Vigor 2850).

Wellicht dat er meerdere dingen spelen, ik kan ook niet meer extern inloggen op de draytek 2800 (KPN verbinding).
Router is gereset, heeft niet geholpen
DNS flush gedaan
Firewalls zijn nagekeken en tijdelijk uitgezet, en geprobeerd de site te bereiken

Als de VPN niet werkt of de router vanaf internet niet toegankelijk is, kan ik begrijpen dat de router defect is.
Waar ik niet achter om is waarom dan de remote via internet niet toegankelijk is.

Zijn er suggesties waar ik het verder nog kan zoeken?

bvd Pjotter

wat betreft dat je de "company site" niet kan berijken zal het waarschijnelijk een ISS probleem zijn kijk eens of de site / service nog draait.

draait er een dns server op een va de 2sites?
indien ja zal ook eens de records moeten nakijken of er niet iets is aangepast of verkeerd staat

Het bereiken van de company site/ OWA is geen probleem, behalve vanaf 1 locatie: als ik daar de remote.mijndomein.nl opvraag krijg ik alleen een witte pagina.
Vanaf andere adressen heb ik geen probleem om de remote te bereiken
Mvrgrt
Pjotter

ook een nieuw IP adres gekregen van de provider, helaas ook daarmee geen toegang tot remote.domeinnaam.nl
Firewall op SBS nagekeken, het probleem is van 1 IP adres (of reeks) naar onze server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan